Vrabotuvanje.com - Специјалист за Човечки Ресурси - Битола - КРОМБЕРГ & ШУБЕРТ МАКЕДОНИЈА ДООЕЛ Битола
Share
Tweet
Share
Send to friend

This ad is not active. Ad application not possible.

Специјалист за Човечки Ресурси

Битола

Application deadline:

  • КРОМБЕРГ & ШУБЕРТ МАКЕДОНИЈА ДООЕЛ Битола

KROMBERG & SCHUBERT is a global industrial group primarily active in automotive industry, comprises four business units: Cables, Оn-board networks, Plastics Technology and Mechatronics. It provides its products to the largest European car manufacturers (VW, BMW, AUDI, Mercedes, Škoda...), and employs over 40,000 people worldwide in more than 30 different locations.

KROMBERG & SCHUBERT е глобална индустриска групација примарно активна во автомобилската индустрија, која ја сочинуваат четири деловни единици: Кабли, On-board мрежи, Пластична технологија и Мехатроника. Своите производи ги пласира кај најголемите европски производители на автомобили (VW, BMW, AUDI, Mercedes, Škoda...) и вработува преку 40.000 луѓе ширум светот на повеќе од 30 различни локации.
 
OPEN POSITION in Bitola
Во моментов бараме кандидат за позицијата:
СПЕЦИЈАЛИСТ ЗА ЧОВЕЧКИ РЕСУРСИ
 
In Macedonia, in the Bitola region, KROMBERG & SCHUBERT built a manufacturing plant and employs over 6500 co-workers.
Во Македонија, во Битолскиот регион, КРОМБЕРГ & ШУБЕРТ изгради фабрика и вработува над 6500 работници. Нашата компанија бара кандидат кој ќе стане дел од нашиот тим за следната работна позиција:
 
HR Officer
 
Reports to the HR Manager. Will be responsible for providing support with the administration of the day-to-day operations of the human resources functions and duties.
 
The daily responsibilities include but are not limited to:
  • Personnel administration, employee orientation and contracts management
  • Timekeeping, Reporting and Data Base Administration
  • Employee documentation services 
  • Handle employee files and HR filing system 
  • Conduct Recruitment Procedures 
  • Assisting day-to-day operation of the HR and give department support as required
 
Requirements:
  • PC skills on professional user level (MS Office) and skills in database management and recordkeeping
  • Effective verbal and written communication skills ; Behavior to the highest ethic standards
  • Strong commitment to customer service and confidentiality
 
General requirements
  • University Degree (Legal, Economic or Social Sciences preferable) 
  • minimum of 2 years general business experience and/or Human Resources experience preferred
  • Knowledge of employment laws and practices in Macedonia
  • Proficient English (verbal and written)
  • Excellent interpersonal and organizational skills
 
We offer
  • Full support of a fast growing international corporation
  • Stability and self-actualization 
  • Possibility for further professional growth
  • Good working conditions
 
For more detailed information please refer to www.kroschu.com section CAREER
If you find the position interesting and you match the requirements, please send your cover letter and your professional CV in English language.
Only applications in English language will be taken in consideration.
 
За повеќе информаци посетете ја следната веб страница: www.kroschu.com, поле:CAREER
Ако сте заинтересирани за позициијата и вашиот профил одговара на барањата, ве молиме испратете го вашето мотивациско писмо и биографија на англиски јазик преку полето Аплицирај. Само апликации испратени на англиски  јазик ќе бидат земени во предвид.

COMPARE YOUR SALARY

Average salary in category
Administration amounts to 20.922 MKD.

Find the salary for the desired position according to your qualifications!

Go

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more