Vrabotuvanje.com - Административен работник - Скопје - ПЗУ Систина Офталмологија
Share
Tweet
Share
Send to friend

This ad is not active. Ad application not possible.

Административен работник

Скопје

Application deadline:

  • ПЗУ Систина Офталмологија

 

“Систина Офталмологија“ е најголемата и најмодерна приватна болница во регионот и е пример за успешна приказна во здравствениот сектор со медицински услуги според најсовремените протоколи во лекувањето на пациентите. Врвниот медицински тим користејќи современи методи и техники им стои на располагање на пациентите 24 часа во денот, 7 дена во неделата. 

 
Поради проширување на својот тим, Систина Офталмологија објавува оглас за вработување на

АДМИНИСТРАТИВЕН РАБОТНИК
 

Потребни квалификации:
  • Завршено средно стручно образование
  • Искуство во работа со клиенти
  • Познавање на албански јазик
  • Развиени компјутерски вештини и познавање на MS Office програмите
 
Одговорности и работни задачи:
  • Водење на општи административни деловодни работи
  • Прием и проследување на повици, проследување на документи
  • Прием и пречекување на странки
  • Деловна коресподенција
 
Личен профил:
  • Одлични организациски вештини и способност за одредување приоритет
  • Одлични комуникациски и презентациски вештини
  • Аналитички способности, упорни и енергични
  • Професионален и позитивен однос
  • Љубезност, учтивост и хуманост
  • Способност за самостојна и тимска работа, и работа под притисок
 
Доколку сметате дека ги исполнувате наведените услови и Сте заинтересирани за нови предизвици и постојан развој на Вашата кариера, испратете Ваша кратка биографија (CV) со Ваша слика, преку полето Аплицирај, со наслов на самото CV: “За оглас за Административен работник” .
 
Само апликациите кои ќе влезат во потесен круг, ќе бидат контактирани.
Апликациите без назнака нема да бидат разгледани!
 
За здравјето, најважни се знаењето и искуството бидејќи ЗА ЖИВОТОТ СЕ РАБОТИ!

COMPARE YOUR SALARY

Average salary in category
Other amounts to 22.029 MKD.

Find the salary for the desired position according to your qualifications!

Go

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more