МАКЕДОНИЈАЛЕК Скопје - Компанија која претставува синоним за квалитет, традиција и успех во фармацевтскиот бизнис, ориентирана кон континуиран раст и развој, во насока на проширување на својот тим во Секторот Корпоративни служби, има потреба од вработување на:
Асистент за човечки ресурси и кадрова администрација
Потребни квалификации на кандидатите:
- ВСС од областа на менаџмент на човечки ресурси, правни, економски или други сродни насоки,
- Работно искуство од минимум 3 години во сегмент човечки ресурси или кадрова администрација,
- Одлично познавање на работа со компјутери (Office пакети/ интернет)
- Возачка дозвола Б-категорија,
- Високо ниво на познавање на аглиски јазик пишан и говорен,
- Познавање на позитивната Законска Регулатива на Р.М, Закон за работни односи и Закон за здравствено осигурување, ќе се смета за предност.
Посакувани карактеристики на кандидатите:
- Развиени комуникациски вештини,
- Доверливост и лојалност
- Аналитички способности,
- Самостојност, проактивност и организираност,
- Тимски ориентирана и мотивирана личност насочена кон резултати.
Основни работни задачи и обврски за работното место:
- Асистирање во сите фази од процесот на управување со човечки ресурси (регрутација и селекција на кандидати, воведување на нововработени)
- Ажурирање и администрирање на соодветна кадрова евиденција,
- Асистирање во реализацијата на сите планови, одлуки, и мерки во домен на човечки ресурси;
Македонијалек на своите вработени, покрај компетитивните месечни примања им нуди и:
- Одлични услови за работа,
- Работа во пријатна, пријателска и динамична работна средина,
- Можност за професионален и личен развој.
Заинтересираните кандидати потребно е да ја достават својата кратка биографија на македонски јазик (по можност со фотографија),
директно преку полето за Брза апликација.
Само кандидатите што ќе влезат во потесниот избор ќе бидат контактирани.