Vrabotuvanje.com - Административен работник - Скопје - ЕВРО СТИЛ ТРЕЈД
Share
Tweet
Share
Send to friend

This ad is not active. Ad application not possible.

Административен работник

Скопје

Application deadline:

  • ЕВРО СТИЛ ТРЕЈД

Административен работник

„Евро Стил Трејд“ е дистрибутивна компанија специјализирана за увоз и продажба на широка палета на производи. Компанијата е основана во 2007 и е со  повеќе од 10 години искуство во трговијата во Македонија.
 
Поради зголемен обем на работа имаме потреба од 1 лице за следната позиција:

Одговорности и задачи:
  • Административна работа поврзана со материјално книговодство 
  • Административна работа поврзана со финансово работење (книжење на изводи, споредување аналитички картици, изработка на финасови одобренија и сл
  • Подготовка на фактури, повратници, одобренија и др. документи за сметководство и архива
  • Ажурирање на личните досиеја на вработените - одржување на административната евиденција/ документација поврзана со човечките ресурси во компанијата (одјавување и пријавување на вработени, водење на отсуствата на вработените, како што се годишен одмор, отсуство поради боледување и сл.)
  • Спроведување процедури за човечки ресурси согласно стандардите во компанијата
  • Останати сродни работи поврзани со администрација
Потребни квалификации:
  • Средно или високо образование
  • Диплома од Правен факултет ќе се смета за предност
  • Познавање на англиски јазик ќе се смета за предност
  • Место на живеење Скопје
  • Возачка дозвола Б категорија
Личен профил:
  • Амбициозност и мотивираност за унапредување
  • Одлични организациски и комуникациски вештини
  • Способност за тимска работа
  • Подготвеност за работа во динамична атмосфера
  • Внимателност и точност во работењето

Доколку сте заинтересирани да станете дел од нашиот тим,
испратете го Вашето CV со назнака за АДМИНИСТРАТОР на evrostiltrejd@evrostiltrejd.com.mk

COMPARE YOUR SALARY

Average salary in category
Other amounts to 22.029 MKD.

Find the salary for the desired position according to your qualifications!

Go

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more