Макдел д.о.о Увозник и дистрибутер на каросериски автоделови
има потреба од следната работна позиција
Администратор
Опис на работата: Динамична работа во мал тим, Вие ќе бидете ангажирани на различни административни задачи како што се: припрема на документи за сметководство, изработна на различни извештаи за управата, административна поддршка повржана со работа во продажба и маркетинг и по потреба останати административни работи. Посебен предизвик ќе Ви биде имплементација на современ софтвер во сите работни процеси во фирмата.
Одговорности
- Грижа за сите документи во различни работни процеси
- Оптимизирање на проток на документи на сите работни процеси
- Брзина и квалитет на работа
Предизвици
- Активна улога во дигитализација на сите работни процеси во фирмата
- Навремена и квалитетна изработка на работна документација
- Имплементација на нов софтвер
Вие поседувате
- Искуство во административна работа во трговски фирми
- Висок степен на информатичка писменост
- Одлично познавање канцелариски алати (програми ) како што е MS Office и слично
- Предност: напредно познавање на Excel
- Педантност и прецизност во работа
- Позитивен пристап на решавање на проблемите
Што ви нуди работата ?
- Личен доход према месечните резултати на фирмата
- Работа во мала фирма и директна комуникација со раководителите
- Стекнување на знаење во динамична област (автоиндустрија)
- Искуство и имплементација на софтвер од најновата генерација
Кандидатите може да аплицираат преку полето Брза Апликација или на следниот линк http://www.makdel.mk/jobs