Финансиско друштво M Кеш Македонија ДООЕЛ Скопје е небанкарска финансиска институција, специјализирана за брзо одобрување и исплата на мали, необезбедени потрошувачки кредити.
Финансиско друштво М КЕШ Македонија е финансиска институција, дел е од Management Financial Group (MFG), која обезбедува финансиски услуги во Бугарија, Украина, Романија, Полска, Чешка и Македонија.
Како резултат на брзата експанзија како преку онлајн услугите така и преку директната услуга во Продавниците за пари и одржување на позицијата лидери на пазарот, ФД М КЕШ Македонија ДООЕЛ Скопје има потреба од
ДИРЕКТОР ЗА ОПЕРАТИВНИ ДЕЈНОСТИ
Бараме искусен оперативен директор за управување со секојдневните активности на нашата компанија. Правиот кандидат мора да биде подготвен да изгради и моделира одлична култура на компанијата, да обезбеди инспирирано лидерство до нашиот извршен тим, да воспостави одличен работен однос со вработените на сите нивоа во компанијата и да постави курс за стратегија на компанијата.
Опис на работни задачи:
- Обезбедување широка лидерска и инспирирана компанија.
- Донесување решенија на високо ниво за политиката и стратегијата на компанијата.
- Информирање и рапортирање кон управителот на компанијата.
- Развивање и спроведување на оперативни политики и стратешки план.
- Развивање на културата и целокупната визија на компанијата.
- Помош при вработување на нови лица доколку е потребно во соработка со HR Менаџер.
- Создавање околина што промовира одлични перформанси и позитивен морал.
- Надгледување на финансиските активности на компанијата, вклучително и буџетирање, известување и ревизија.
- Соработка со сите менаџери и службеници на повисоко ниво.
- Следење на правни и регулаторни документи , дали се поднесени и го следат почитувањето на законите и прописите.
- Идентификуање и адресирање на проблемите и можностите за компанијата.
- Градење на соработка со друго организации.
- Стратешки и иновативен пристап во работењето за развој на компанијата.
- Следење на перфорамнсите на вработените.
- Развивање на бизнис можности и давање предлози.
- Подготовка и ревидирање на буџет.
- Контрола на финансиски резултати од активностите.
- Одоговорен за кредитен оддел.
- Директен надзор на Кол центар и оптимизација на работни процеси.
Потребни квалификации:
- Искуство од најмалку 2 години во соодветната област ќе се смета за предност.
- Работа со компјутери (Word, Excel, Outlook…).
- Диплома за завршени додипломски студии или постдипломски студии во соодвента област.
- Познавање од областа на приходи и Познавање за профит и загуба, управување со билансот на состојба и готовински тек и општо финансирање и буџетирање.
- Способност да се изгради консензус и односи меѓу директори, партнери и работна сила.
- Искуство со корпоративно управување.
- Докажани вештини за преговори.
- Способност да ги разберете новите проблеми брзо и да донесувате мудри одлуки.
- Способност да се инспирира доверба и да се создаде доверба.
- Способност за работа под притисок, ефикасно планирање на личниот обем на работа и делегирање.
Очекувани способности и вештини:
- Комуникативност, прецизност, лојалност, иноватиност, креативност, тимска работа, добра организираност.
- Способност за управување со проекти.
- Одлични интерперсонални вештини (одговорност за вработените, контрола на тимот и претставување на компанијата).
- Аналитички способности.
- Желба за учење нови вештини во прогресивна и иновативна средина.
- Можност за извршување на задачи во куси рокови и справување со работа под притисок.
Ние нудиме:
- Компетитивна плата.
- Пријателска работна атмосфера.
- Динамична и одговорна работа со постојан раст.
- Работа со тим од професионалци и индивидулаци, кои веруваат во интегритет, тимска работа и отворена комуникација.
- Можност за внатрешни и надворешни обуки за усовршување во областа.
Испратете го вашето CV или мотивационо писмо преку полето
Брза Апликација.