Офис Плус, Водечка компанија во Македонија за продажба и дистрибуција на канцелариски материјал, ИТ, канцелариски мебел, промоција, патни торби и училишна опрема,
Има потреба да вработи:
Сега имате одлична можност да бидете
РЕФЕРЕНТ ЗА НАБАВКА
Одговорности и задачи:
Следење на состојба на залихи
Набавки, остварување на нови и одржување на контакти со постојани добавувачи итн
Преговарање за цени со добавувачи
Логистика – проценка на потребите за набавка во зависност од програмите за прoдажба и залихите, изготвување на нарачки во соодветни програми
Обезбедување на сертификати за производи
Познавање на соодветните закони
Потребни квалификации:
Високо образование
Си или без работно
Напредно ниво на познаење на работа на компјутер (Ms Office, Internet)
Одлично познавање на Англискиот јазик, особено деловната комуникација
Возачка дозвола Б-категорија – активен возач
Профил на личност:
Одлични аналитички способности
Одлични комуникациски и организациски вештини
Организираност, одговорност, лојалност и ориентираност кон цели
Самоиницијативност при извршување на работните задачи
Способност за тимска работа
Способност за работа под притисок
Испратете ваша биографија (CV) и мотивационо писмо, преку полето Брза Апликација, со назнака „Референт за набавки”.
Огласот е отворен 7 (седум) дена.
Само одреден број на селектирани кандидати ќе бидат известени и повикани на тестирање и разговор.
Со испраќањето на вашето CV дозволувате истото да се чува и за намена вработување на исти и слични работни позиции.
COMPARE YOUR SALARY
Average salary in category Warehousing and Logistics amounts to 25.063 MKD.
Find the salary for the desired position according to your qualifications!