за реон: Охрид, Струга, Ресен
Време за аплицирање: 31.12.2021
ОДГОВОРНОСТИ:
- Распоред за неговата рута и следење на секојдневниот план без исклучок;
- Генерирање на нарачки следејќи го целото постоечко портфолио и нови SKU, договарање на денот на испорака;
- Подобрување на поставеноста и изгледот на производите, следење на насоката на движење на купувачите,S-T-S, цени;
- Договарање на бројот на Displays во текот на годината, производите, позицијата, палетните места, цени итн.;
- Подобрување на релациите на компанијата со менаџерите на продажните места и магационерите;
- Управување со сите жалби кои доаѓаат од персоналот во продажното место и размена со супервизорот сите податоци поврзани со бизнисот;
- Применување на промоцијата одредена за тоа продажно место;
- Анализа на состојбата на продажното место: залиха, позиција, специјалнапромоција, POP материјали;
- Презентирање и пласирање на новите производи на пазарот на постоечките и потенцијалните купувачи;
- Обезбедува уредна наплата на побарувањата од купувачите;
ПОТРЕБНИ КВАЛИФИКАЦИИ:
- Работно искуство во продажба
- Универзитетска диплома ќе се смета за предност;
- Возачка дозвола Б-Категорија, искусен возач;
- Одлично познавање на MS Office пакетот (особено Excel)
За да бидете успешен кандидат потребно е да ги имате следните КАРАКТЕРИСТИКИ:
- Умереност на цели и уверливост
- Можност за самостојна и тимска работа
- Способност за ефикасно решавање на проблемите
- Стрпливост и упорност
Со испраќање на Вашата апликација давате согласност Вашите податоци да бидат задржани и користени од компанијата во рок од 1 (една) година.
Само апликациите кои ги исполнуваат условите и ќе влезат во потесен круг ќе бидат повикани на интервју.