Vrabotuvanje.com - Референт за административни работи - Скопје - Скопје - САНМАРТИ ДОО
Share
Tweet
Share
Send to friend

This ad is not active. Ad application not possible.

Референт за административни работи - Скопје

Скопје

Application deadline:

  • САНМАРТИ ДОО

Во своето долгогодишно постоење претпријатието САНМАРТИ создаде имиџ на препознатливост на пазарот, во што најдоминантни се инсистирањето на врвен квалитет и држењето чекор со модерниот дизајн и најновите достигнувања во сегментот завршни градежни материјали и опрема. Посебен акцент е ставен на материјалите и опремата за бањи, водоводните инсталации и системите за греење.

Палетата производи во големопродажба и малопродажба е навистина голема, за кои имаме воспоставено генерални застапства со шест реномирани компании, како и дистрибутерски однос со повеќе од 25 компании кои имаат значајна улога на светскиот пазар. Генерален увозник за Македонија на производите на Kolpa San-Slovenija, Herz-Slovenija, Rehau-Avstrija, Cisa-Turcija, Qvit-Turcija, Henkel-Srbija.

За магацинот на големо во Скопје, објавуваме оглас за

РЕФЕРЕНТ ЗА АДМИНИСТРАТИВНИ РАБОТИ

Потребни квалификации:

  • Минимум средно образование;
  • Претходно работно искуство е пожелно;
  • Искуство во материјално книговодство е апсолутна предност;
  • Одлични комуникациски и преговарачки вештини;
  • Способност за брзо учење и прилагодување на работното место;
  • Динамична личност со изразени организациски способности;
  • Мотивирана и стабилна личност.

Основни работни задачи и одговорности:

  • Изготвување фактури и испратници;
  • Примање и изготвување на нарачки;
  • Услужување на клиенти и по потреба работа со фискален апарат и готовина во оптек.

Месечниот надоместок и подеталното утврдување на условите на работа ќе се регулираат на усно интервју со избраните кандидати!

​Вашите пријави можете да ги испратите електронски преку полето "Брза Апликација".

COMPARE YOUR SALARY

Average salary in category
Administration amounts to 20.922 MKD.

Find the salary for the desired position according to your qualifications!

Go

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more