Vrabotuvanje.com - Рецепционер / Административен асистент - Скопје - MAJOREL
Share
Tweet
Share
Send to friend

This ad is not active. Ad application not possible.

Рецепционер / Административен асистент

Скопје

Application deadline:

  • MAJOREL


 

ОДГОВОРНОСТИ:

  • Пречекување на посетителите на рецепцијата со соодветно објавување;
  • Одговорни за картичките за посетители, во согласност со прописите за внатрешна контрола на пристап;
  • Примање, сортирање и дистрибуирање дневна пошта/испораки;
  • Ажурирање на календарите за состаноци и закажување состаноци;
  • Обезбедете поддршка при организирање настани на локацијата;
  • Организирање состаноци и генерирање белешки, е-пошта и извештаи;
  • Подготовка на сали за состаноци (кафе, вода, закуски);
  • Контрола на канцелариски материјали; идентификување и оценка на потребата од нови канцелариски материјали; поставувајте и забрзувајте ги нарачките;
  • Вршење други должности на рецепционер, како што се поднесување, фотокопирање, собирање итн.
  • Обезбедување правилно функционирање на објектите во однос на инфраструктурата, техничката поддршка и уредноста;
  • Поддршка со управување и идентификување на локални даватели на услуги (компанија за чистење, компанија за обезбедување итн.);
  • Помагање при подготовка на редовни извештаи;
  • Одржување списоци со контакти;
  • Обезбедување општа административна поддршка за управувањето со локацијата;
  • Преземање одговорност за одржување на канцелариска опрема;
  • Извршување други ад-хок задачи доделени од Менаџерот.​

ПОТРЕБНИ КВАЛИФИКАЦИИ:

  • Работно искуство во претставништво или во соодветна област ќе се смета за предност;
  • Познавање на MS Office со експертиза во Microsoft Word, PowerPoint и Excel;
  • Професионален став и кодекс на облекување;
  • Солидни комуникациски вештини и писмени и вербални на англиски јазик, кој било друг јазик ќе се смета за предност;
  • Способност за поставување приоритети, планирање и организирање задачи;
  • Способност да се анализираат и ревидираат оперативните практики и процеси за да се подобри ефикасноста;
  • Ориентирана кон деталите и удобно работење во канцелариско опкружување со брзо темпо;
  • Супериорни организациски вештини и посветеност на навремено завршување на проектите;
  • Способност за самостојна работа и во тимска средина;
  • Сигурност, флексибилност и лојалност; 
  • Универзитетската диплома ќе се смета за предност.

НИЕ НУДИМЕ:

  • Програми за развој на кариера;
  • План за здравствено осигурување;
  • Програма за благосостојба;
  • Флексибилен распоред и договор со скратено или полно работно време;
  • Конкурентни бонуси за плата и учинок;
  • Меѓународна и мултикултурна работна средина​.

 

COMPARE YOUR SALARY

Average salary in category
Administration amounts to 20.922 MKD.

Find the salary for the desired position according to your qualifications!

Go

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more