ОДГОВОРНОСТИ:
- Подобрување на перформансите и ефикасноста на тимот;
- Управување со луѓе и развојни планови за тимот;
- Управување со отсуства на персоналот;
- Креирање и презентирање неделни извештаи за KPI на тимовите;
- Пренесување на политиките и процедурите на компанијата со КОО (корпоративна општествена одговорност;
- Управување со обрасците на повици и офлајн задачи за да се постигне договорено ниво на услуга;
- Обезбедување на распоредот и планот за одмор вкл. годишен план за одмор, мерење на времето и евидентирање на времето на трудот;
- Соработка на други задачи, кои произлегуваат директно од неговата позиција;
- Идентификување и означување на можни закани и инциденти кои влијаат на нормалниот работен тек и обработката на податоците;
- Обезбедување преку следење на сите политики и упатства за соодветна употреба на информациските и информациските системи и нивните ресурси;
- Учество на обуките организирани од работодавачот, вклучително и обуки за заштита и обработка на податоци.
ПОТРЕБНИ КВАЛИФИКАЦИИ:
- Одлично познавање на англиски и италијански писмен и вербален јазик;
- Силна тимска работа и лидерски вештини;
- Способност за директна комуникација со клиентите за прашања за наплата доколку е потребно;
- Познавање на апликации, on-line алатки и процеси;
- Добра аналитичка и способност за решавање проблеми;
- Одлични интерперсонални вештини;
- Вештини за активно слушање;
- Способност за мотивирање на тимот.
БЕНЕФИЦИИ:
- Програми за развој на кариера;
- План за здравствено осигурување;
- Програма за благосостојба;
- Флексибилен распоред и договор со скратено или полно работно време;
- Конкурентни бонуси за плата и учинок;
- Меѓународна и мултикултурна работна средина.