ЗА РАБОТАТА
Развивме уникатна култура каде што ќе се чувствувате згрижени, поддржани, слушани и ангажирани со компанијата уште од првиот ден. Нудиме динамично работно место засновано на почит и меѓусебна доверба, каде што секој има глас и има удел во одлучувањето. Бараме претставници корисничка поддршка на клиентите со познавање на италијански и англиски јазик да ни се придружат во нашата нова канцеларија на Majorel во Скопје.
Само што го создаваме нашиот прв тим во Северна Македонија и внимателно ги разгледуваме сите апликации, затоа однапред се извинуваме за потенцијалното долго чекање. Нашите регрутери ќе стапат во контакт со кандидатите што одговараат на профилот што е можно поскоро.
Одговорности на работното место:
- Обезбедување висококвалитетна корисничка поддршка за нашите клиенти преку телефон, е-пошта и разговор;
- Изнаоѓање решенија на барањата и поплаките од клиентите;
- Обезбедување решенија и предлози за клиентот да ја одржи ефикасноста во работните текови и да поттикне висок SCAT;
- Поднесување и управување со податоци во различни алатки и апликации;
- Учество во дообука и сесии за евалуација на квалитетот;
- Заштита на личните, деловните информации за клиентот и работодавачот;
- Итно информирање за можните ризици и инциденти кои влијаат на нормалниот работен тек и обработката на податоците.
ПОТРЕБНИ КВАЛИФИКАЦИИ:
- Пријателски однос кон клиентите;
- Италијански јазик на одлично ниво + добро познавање на англискиот јазик;
- Вештини за пишување (поддршка за разговор);
- Добри комуникациски и вештини за самоизразување;
- Пријателски тон на гласот;
- Искуството во KOO (Корпоративна општествена одговорност) ќе се смета за предност.
БЕНЕФИЦИИ:
- Програми и обуки за развој на кариера;
- План за здравствено осигурување;
- Програма за благосостојба (како што се: настани за спорт и други активности);
- Флексибилен распоред и договор за скратено или полно работно време;
- Конкурентни бонуси за плата и учинок;
- Меѓународна и мултикултурна работна средина.