Vrabotuvanje.com - Администратор во рент а кар - Скопје - Авант Кар
Share
Tweet
Share
Send to friend

This ad is not active. Ad application not possible.

Администратор во рент а кар

Скопје

Application deadline:

  • Авант Кар

Авант Кар е словенски водечки регионален снабдувач на мобилност како услуга во областа на управување со флота, краткорочни закупи, иновативно споделување на автомобили, брза испорака, изнајмување автомобил со возач. Со широк спектар на услуги, успешно ја следиме мисијата за подобрување на квалитетот на животот на луѓето преку слободна емисија, споделена и поврзана мобилност.

Во исто време воспоставивме истражувачка и развојна група на експерти со интердисциплинарни вештини со што прераснуваме во технолошка компанија чија цел е забрзана транзиција кон одржлива мобилност. Ние ја следиме визијата за чиста, едноставна, ефикасна и одржлива мобилност, што дејствува како платена услуга само во оној момент кога ни е потребна.

АВАНТ КАР има потреба од следната работна позиција
 

АДМИНИСТРАТОР ВО РЕНТ А КАР

- Меѓународен Аеродром Скопје
- Центар, Скопје

ПОТРЕБНИ КВАЛИФИКАЦИИ:
  • Завршено високо/средно образование;
  • Солидно познавање на англиски јазик (говорење и писмена кореспондеција со клиенти), познавање на Албански и германски јазик ќе се смета за предност
  • Способност да дејствува креативно и по сопствена иницијатива;
  • Познавање на соодветни алатки и модели потребни за извршување на задачите во рамките на одделот;
  • Задолжително поседување на категорија Б возачка дозвола.
 
ОДГОВОРНОСТИ И ЗАДАЧИ:
  • Издавање на возила со сите потребни информации за корисниците на услугите на Avant Car;
  • Преглед на дневни резервации и сите специјалитети поврзани со нив (испораки, дополнителни производи, ...) и подготовка за нив;
  • Преглед на враќањето на возилото од претходниот ден;
  • Преглед на постојните отворени договори;
  • Навремено раскинување на сите закупнини;
  • Подготовка, управување, уредување и архивирање на деловна документација за услугите на Avant
  • Телефонска, електронска и писмена комуникација со постојните и потенцијалните клиенти на услугите на Авант Кар и со деловни партнери;
  • Давање објаснувања и информации на постојните и потенцијалните клиенти на услугите на Авант Кар;
  • Независно решавање на поедноставни поплаки на ниво на нивната работа;
  • Корисничка поддршка;
  • Учество во обука и запознавање на работници (почетници) за успешна работа;
  • Редовно неделно известување до претпоставениот за извршените задачи;
  • Одговорност за законитоста, етиката и квалитетот на извршената работа;
  • Извршување на други задачи според усни и / или писмени упатства на претпоставениот и раководството.

ШТО НУДИМЕ:

  • Превоз од/до работното место.
  • Компетитивни и редовни месечни примања;
  • Систем на бонуси;
  • Редовни тренинзи;
  • Динамична и пријатна работна атмосфера;
  • Можост за личен и професионален напредок

 



​Доколку сте заинтересирани Ве покануваме да ни доставите Ваша кратка биографија преку полето "Брза Апликација"!

COMPARE YOUR SALARY

Average salary in category
Administration amounts to 20.922 MKD.

Find the salary for the desired position according to your qualifications!

Go

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more