ОДГОВОРНОСТИ:
- Управување и спроведување на системот за квалитет на одделот во согласност со стандардите и процесите на услуги,
- Вози наведени перформанси на KPI; анализа на квалитетот на услугата и креирање извештаи,
- Одржување и следење точни трендови на перформанси за секој директен извештај како севкупни перформанси на ниво на тим,
- Идентификува и развива можности за континуирано подобрување применливи за сметката, работната група и одделот. Користи заедничка процесна методологија за подобрување на процесот,
- Управување со ресурсите низ доделената вертикала/портфолио (т.е. распореди за персонал, технологија според потребите на сметката),
- Оценување и управување со нивоата на ефективност на персоналот преку партнерство со операции за креирање акциони планови за подобрување,
- Идентификување, развивање и имплементирање програми за севкупно подобрување на квалитетот,
- Обезбедете олеснување и координација на процесот на калибрација и сесиите (и внатрешни и надворешни),
- Развивање и одржување силни работни односи со персоналот за внатрешни операции и клиентите,
- Надгледување и администрирање ревизии на клучните процеси за поддршка во секоја сметка,
- Обезбедување доследна примена на процесот/системот за квалитет,
- Присуствување и олеснување на сесиите за калибрација или следење на клиентот,
- Олеснување на обука за квалитет и/или иницијативи,
- Испорачување презентации со кои се соочуваат клиентите поврзани со квалитетот.
- Идентификување и означување на можни закани и инциденти кои влијаат на нормалниот работен тек и обработката на податоците;
- Обезбедување преку следење на сите политики и упатства за соодветна употреба на информациските и информациските системи и нивните ресурси,
- Учество на обуките организирани од работодавачот, вклучително и обуки за заштита и обработка на податоци.
ПОТРЕБНИ КВАЛИФИКАЦИИ:
- Докажана способност за управување со луѓе, процеси и технологија.
- Одлично разбирање на принципите на QA,
- Одлични писмени и вербални комуникациски и презентациски вештини,
- Одлични лидерски и развојни вештини на луѓето,
- Одлично управување со времето, високо аналитичко, ориентирано кон перформансите;
- Владеење во програми за софтверски апликации вклучувајќи Microsoft Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook,
- Докажано искуство во работењето на Центарот за повици.
БЕНЕФИЦИИ:
- Програми за развој на кариера
- План за здравствено осигурување
- Програма за благосостојба
- Флексибилен распоред и договор со скратено или полно работно време
- Конкурентни бонуси за плата и учинок
- Меѓународна и мултикултурна работна средина