Друштвото ТРИАНГЛ ЗИН ДООЕЛ Скопје лиценциран станбен управител објавува 1 (едно) работно место на неопределено време:
АДМИНИСТРАТИВЕН АСИСТЕНТ
Oпис на работата
- Административен асистент е одговорен за прием на странки, грижа на корисници и одговорност во call center
Главни задачи
- Прием на странки и нивно упатување
- Спроведување административни активности, грижа за непречено фукнкционирање на канцеларијата и поддршка на целокупното административно работење
- Соработка со финансии, правна служба и сектор сервис
- Комуникација и грижа на клиентите
- Менаџер на станбени објекти
- Работа во call center
- Прием на пошта
- Следење на меил адреси и испраќање на излезни фактури и картици
- Административна поддршка во работењето
Квалификации
- ССС/ВСС
- Мининално искуство на слична позиција
- Познавање на работа на компјутер (MS Office, Outlook)
Потребни компетенции
- Развиени комуникациски вештини
- Високо ниво на доверливост
- Спремност на теренска работа
- Познавање на MS Office
- Способност за работа под притисок
- Пожелно е возачка дозвола Б категорија
Работни услови
- Работа на неопределено време
- Работа од понеделник до петок од 08.00 до 16.00
Сите заинтересирани кандидати можат да испратат професионална биографија преку полето Брза Апликација или да не контактираат на следните телефонски броеви 075/314-659 и 077/867688.