Опис на работно место:
- Прием контрола и евиденција на влезна документација;
- Изработка и евиденција на излезна документација;
- Подготовка на Извештаи за состојба на долгувања-побарувања;
- Евиденција и следење на наплата;
- Банкарско работење;
- Подготовка на извештаи до надлежни институции;
- Познавање и примена на важечка законска регулатива од наведените области.
Минимум потребни квалификации:
- Образование: ССС/ВСС - Економски факултет;
- Работно искуство: мин. 3 години работно искуство во областа сметководство и финансии , поседување на лиценца за Овластен сметководител/Сметководител ќе се смета за предност;
- Познавање на MS Office пакетот и работење во Еxcel;
- Познавање на Англиски јазик;
- Возачка дозвола Б категорија.
- Дополнителни квалификации/вештини/познавања:
- Аналитички способности, организациски способности, комуникативност, тимска работа, доверлива личност.
Вашата биографија и мотивационо писмо, со задолжително наведување на работната позиција за кој се пријавувате, телефонски контакт и адреса на електронска пошта, можете да ги доставите:
- Преку полето Брза Апликација
- По пошта на адреса: ул. Борис Трајковски бр. 111 Скопје, најдоцна до 15.08.2023 година.