Vrabotuvanje.com - Административен координатор - Скопје - ДУРА АУТОМОТИВЕ ДООЕЛ Илинден
Share
Tweet
Share
Send to friend

This ad is not active. Ad application not possible.

Административен координатор

Скопје

Application deadline:

  • ДУРА АУТОМОТИВЕ ДООЕЛ Илинден

Административен координатор

 

ГЛАВНИ ОДГОВОРНОСТИ

  • Подготвува разновидна кореспонденција, статистички податоци, извештаи, презентации и други сложени и доверливи документи со употреба на компјутер или друга автоматизирана канцелариска опрема.
  • Извршува административни задачи кои што му се доделени, како што се документирање, дистрибуција, толкување и почитување на политиките и процедурите на компанијата, за кои може да бидат потребни надворешни контакти.
  • Ги координира службените патувања и прави резервации за летови и хотели со консултација со патнички агенции.
  • Одговара и ги насочува дојдовните повици на професионален начин за да ја максимизира ефикасноста на менаџерите и интервенира во некои случаи кога тоа е соодветно.
  • Планира и организира настани, семинари и состаноци во согласност со барањата од функционалната област, како што се забави за пензионирање или функционални конференции, кога е задолжен за тоа од претпоставениот.
  • Архивира документи, се грижи за архивата на компанијата, прима и праќа пошта.
  • Воведува нови вработени во компанијата со давање кратка ориентација објаснувајќи ги правилата на однесување, бенефиции на вработените, политика на компанијата
  • Може да асистира во администрирање и собирање на информаци за работни часови на вработените за подготовка на плата.
  • Администрира, следи и дава поддршка при административна работа поврзана со задачи од Човечки ресурси
  • Обезбедува поддршка која што може да вклучува одржување на целосни системи за евиденција, ажурирање на табели.
  • Му помага на менаџмент тимот на компанијата за специјални проекти кои што вообичаено се доверливи и комплексни, во согласнот со потребите со собирање, организирање и анализирање на податоци од други оддели и надворешни извори, вклучувајќи и полукомплексни пресметки.

ПОТРЕБНИ КВАЛИФИКАЦИИ

  • Завршено високо образование.
  • Одлично познавање на англиски јазик.
  • Пожелно е претходно работно искуство во сферата од најмалку 3 години
  • Висок степен на компетентност во MS Office апликациите
  • Силни интерперсонални вештини
  • Високо ниво на писмени и вербални комуникациски вештини
  • Одлични презентациски вештини
  • Способност за прилагодување на менување на приоритетите додека работи на високо ниво.
 

Испратете ја Вашата биографија преку полето Брза Апликација.

COMPARE YOUR SALARY

Average salary in category
Administration amounts to 20.922 MKD.

Find the salary for the desired position according to your qualifications!

Go

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more