Ambar се грижи за задоволување на потребите на купувачите и постојано е во тек со најновите модни трендови, поради што прерасна во популарен бренд за облека за млади.
Позади успехот на Ambar стојат 1120 посветени вработени кои се грижат за купувачите, како и тимот за менаџмент кој постојано имплементира промени и иновации.
Ве очекуваме, аплицирајте и бидете дел од нашиот тим !
ASSISTANT STORE MANAGER
Локација: Скопје - Плоштад Македонија
Опис на работата:
- Примање и изложување на робата по правила на компанијата
- Следење на асортиманот и залихата
- Планирање и организирање на продажни активности
- Сериозен и одговорен пристап кон поставените задачи
- Одговорност за постигнување на целите за продажба и приходи за продавницата
- Одговорност да се осигурате дека клиентите добиваат највисоко можно ниво на услуга
- Одговорност да се осигурате дека продавницата е безбедна и хигиенски чиста и за вработените и за клиентите
- Одговорност за водење и управување со тимот на вработени кои работат во продавницата
- Одговорност за успешна реализација на месечните таргети кај сите Купувачи : По промет, позиционираност, за движење на рокови на робата и наплатата.
- Услужување на купувачи, во склад со стандардите на компанијата
- Менаџирање и следливост на сите примарни и секундарни позиционирања како и на промотивните активности на ниво на продажен објект.
- Креирање на визуелно привлечен изглед на продавницата по правила на компанијата
- Разроботување на планограмите по правила на компанијата
Потребни Квалификации:
- Степен на образование – ССС/ВСС
- Минимум 1 година претходно работно искуство на исто или слично работно место
- Предност ќе имаат кандидатите кои работеле на слична позиција во областа со текстил
- Креативна и флексибилна личност
- Одлични комуникациски вештини
- Напредни тим лидерски вештини и искуство во водење на тим
- Способност за за давање насоки околу визуал мерчендајзер
- Одлични организациски вештини (способност за приоретизирање и поставување на цели)
- Основно ниво на познавање на MS Office (Word, Excel, Power Point)
Ви нудиме:
- Редовна Плата + Процент од Продажба
- Позитивна работна атмосфера
- 13та Плата - К15 и платен годишен одмор
- Бенефиции при купување
ЗАИНТЕРЕСИРАНИ?
Сите заинтересирани кои ги исполнуваат посочените услови да достават кратка биографија преку полето Брза Апликација.
Рокот за пријавување е 20 дена од денот на објавување.
Ке бидат контактирани само кандидатите кои ќе влезат во потесен избор.
Напомена: Со испраќање на пријавата, кандидатот дава согласност компанијата да ги обработува неговите лични податоци во постапката за селекција во склад со законот за заштита на лични податоци.