Имаме потреба од
АДМИНИСТРАТИВЕН АСИСТЕНТ
Личен профил:
- Одговорна и лојална личност,
- Самоиницијативност и посветеност на работата,
- Искуство како асистент се смета за предност,
- Подготвеност за тимска работа и професионален однос кон клиентите,
- Работно време 08.00-16.00,
Потребни квалификации:
- Средно образование минимум, високо образование се смета предност
- Претходно искуство како асистент ќе се смета за предност
- Возачка дозвола "Б" категорија
- Познавање на Англиски јазик
- Познавање на Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook).
- Одлични комуникациски вештини;
Основни должности и задачи:
- Административна и логистичка поддршка на менаџерскиот кадар ,
- Изработка на техничка документација , понуди - договори ,
- Организирање состаноци, настани, патувања и конференции,
- Следење и грижа за наплата
БРАТИНГ Ви нуди:
- Конкурентна и редовна месечна плата и исплата на сите додатоци на плата (работа во смени, празници и др),
- Професионална обука,
- Пријатна работна средина,
- Неопределено на полно работно време 40 часа неделно,
- Предвидена плата 35.000 денари, годишни бонуси и регрес К-15.
Сите заинтересирани кандидати својата автобиографија (CV) да ja пратат преку Брзата Апликација.
Кандидатите кои ќе влезат во потесниот круг на селекција ќе бидат контактирани.