КОИ СМЕ НИЕ
Ерак Груп е бренд кој постои на пазарот повеќе од десет години и кој преку своите препознатливи компании нуди високо професионални услуги од областа на организиран превоз на патници, туристички и тур-операторски услуги и продажба на авиобилети.
Соработуваме со познати интернационални компании со седиште во и надвор од Република Северна Македонија и нашиот тим е максимално посветен да е секогаш во чекор со потребите и барањата на нашите клиенти.
Нашиот тим сакаме да го дополниме со уште една колешка/колега кој/а ќе биде задолжен/а за административни работи. ВРАБОТУВАМЕ:
ОПИС НА РАБОТНО МЕСТО (работни задачи, функции и одговорности)
- Прием на странки
- Организација на настани
- Администратор за водење евиденција на ситен инвентар
- Набавка на канцелариски материјали
- Прием и достава на фактури до сектори
- Прием и достава на пошта
ЗНАЕЊА И ВЕШТИНИ (познавање на процедури, специфични барања на работата)
- Со или без работно искуство
- Познавање на MSOffice (Excel и Word)
- Ажурност во извршување на работните задачи и пренесување на информации
- Одлични организациски способности
- Одговорна, лојална и учтива личност
Плата 25.000-30.000 мкд.
Доколку сте заинтересирани испратете го Вашето CV(работна биографија) преку полето Брза Апликација.