Техничка Секретарка
Главни обврски и задачи:
- Административно - канцелариско работење (учество во изработка на потребни документи и нивно процесирање)
- Архивирање на влезно - излезни документи, организација, ажурирање и уредно водење на архива
- Организирање и подготовка на деловни состаноци и други активности за менаџерот на компанијата
- Грижа и оперативна соработка со деловни клиенти, добавувачи и други соработници
- Подготовка на прегледи и извештаи по барање на менаџментот.
Потребни способности и вештини?
- Одлични комуникациски и интерперсонални вештини
- Познавање на англиски и бугарски јазик
- Мотивирана, проактивна и стабилна личност
Ве покануваме, доколку имате интерес и соодветствувате со опишаниот профил за позицијата, да аплицирате преку полето БРЗА АПЛИКАЦИЈА. За повеќе информации, обратете се на +389072222411.