Компанијата Ликом e присутна повеќе од 30 години на Македонскиот пазар. Успешно делува и се занимава со увоз, дистрибуција и извоз на сите видови на маслинки, маслинови масла, и балсамико преку својот добро познат бренд Александрос. Исто така сезонски се занимава со откуп и продажба на органски јаболка и јаболков оцет.
Компанијата Ликом има потреба да вработи:
ОФИС МЕНАЏЕР
Пријавените кандидати треба да ги исполнуваат следните основни критериуми:
- Познавање и работа во CFMA програм за материјално и финасово работење
- Познавања од сметководство и законската регулатива за работни односи
- Одлично познавање на Англиски јазик, говорно и пишано
- Одлично познавање на Excel
- Диплома од средно образование. Пожелна диплома од високо образование.
- Поседување на возачка дозвола Б категорија.
***Нема да се земат во предвид и разгледување пријавите на кандидатите кои не ги исполнуваат горенаведените основни критериуми.
Главни работни обврски на кандидатот се:
- Набавка и прием на роба
- Сметководствена и друга евиденција
- Благајнички работи
- Изготвување на периодични извештаи за потребите на раководството
- Административни работи
- Договор за работа на непределено време
- Нето плата почетна од 30.000,00 денари
- Работно време од 40 часа неделно, Понеделник до Петок