АСИСТЕНТ ЗА REAL ESTATE
Потребни квалификации:
- Задолжително работно искуство во областа
- ССС/ВСС
- Задолжително познавање на MS Office пакетот
- Познавање на принципи на административно работење
- Пожелно е познавање на албански јазик
Работни задачи:
- Прием на странки
- Водење и документирање на архива
- Пријава и одјава на вработени како и подготовка на договори за работа
- Постојана комуникација со јавни институции, поднесување барања и сл
- Набавка на материјали потребни за секојдневно функционирање во фирмата
Личен профил
- Работа под притисок
- Самоиницијативност и посветеност кон работата
- Способност за тимска и самостојна работа
Плата: 35.000 денари
Работно време: 10:00-18:00ч
Работно место: ГТЦ Скопје
Аплицирајте со испраќање на ваша кратка биографија/CV на најдоцна до 16.06.2024 година. Напоменуваме дека ќе бидат контактирани само кандидатите кои ќе влезат во потесниот круг на избор. Вашите апликации ќе имаат третман на строга доверливост.