Опис на работната позиција:
- Изработка на фактури, финансиски одобренија, одобренија за вратена роба, ажурирање на база со нови артикли, коминтенти, промена на цени;
- Сложување на книговодствени картици;
- Сложување на попис и утврдување на разлики од попис;
- Изготвување налози;
- Изготвување на дневни и месечни извештаи,како и сите останати работи кои произлегуваат од позицијата;
- Соработка со тимот во исполнување на финансиски цели;
- Управување со документација и архивирање на финансиски документи;
- Книжи изводи;
- Изготвува и книжи компензации, цесии;
Потребни квалификации:
- Високо образование ќе се смета за предност(Економски Факултет);
- Најмалку 2 години искуство во финансии или сметководство;
- Комуникациски вештини;
- Познавање на англиски јазик;
- Познавање на MS Office – Excel, Word
- Познавање и работење со финансиски и сметководствени програми ќе се смета за предност.
Што Нудиме:
- Конкурентна плата
- Можности за професионален развој
- Пријатна работна средина.