Работни задачи:
- Коoрдинира и извршува продажба, наплата и врши набавка на потребна роба ,
- Координира тим на продавачи-книжари за продажба,
- Изготвува распоред за смена на вработени,
- Предлага акции, проекти и други активности со цел достигнување на планирана продажба,
- Блиска комуникација со менаџмент тимот,
- Контролира и врши прием на роба, средства за работа и прави попис кај секој продавач во Книжарница за продажба еднаш месечно,
- Спроведува обуки со секој нововработен продавач – книжар, од тимот со кој раководи,
- Други работи по опис на работно место.
- ВСС
- Одлична комуникација, преговарање и ориентираност во управување со тим,
- Професионално однесување,
- Организирана, аналитична, мотивирана и стабилна личност,
- Динамичен-а, проактивен-а и насочен-а кон резултати,
- Способност за индивидуална и тимска работа,
- Работа и познавање од компјутери (MS Office пакет), ќе се смета за предност познавање на ERP програми.
- Познавање на англиски јазик
- Минимум 3 години работно искуство на иста или слична позиција,
- Работниот однос се заснова на определено време од 6 месеци (период на докажување на способности), со можност за продолжување.