Vrabotuvanje.com - Менаџер на автомат клуб - Скопје - Mozzart
Share
Tweet
Share
Send to friend

Менаџер на автомат клуб

Скопје

Application deadline:

  • Mozzart

Како најголем приредувач на игри на среќа во Југоисточна Европа, повеќе од две децении одговорно ја градиме нашата репутација. Нашите почетоци се во 2001 година, со седиште во Белград, за подоцна да ја прошириме работата на уште 10 пазари. Со повеќе од 1.200 работни места и над 5.500 вработени, ние сме апсолутен регионален лидер во оваа индустрија. Посветени сме на развивање и негување на стручноста на нашите вработени, а истовремено се грижиме за напредокот во кариерата. Постојано го подобруваме нашето работење и услуги, следејќи го напредокот во технологијата и поттикнувајќи ги иновациите. Со општествено одговорна работа и грижа за вработените, внимателно изградивме репутација на најпосакуван работодавач.

За потребите на нашата компанија потребен ни е
МЕНАЏЕР НА АВТОМАТ КЛУБ

Основни должности:

  • Идентификација на нови бизнис можности и развој на стратегии за унапредување на бизнисот на автомат клубовите. 
  • Развивање нови концепти и идеи за подобрување на корисничкото искуство и зголемување на конкурентноста на пазарот. 
  • Поддршка при имплементација на нови технологии и процеси кои ќе ја зголемат ефикасноста на бизнисот. 
  • Координација на развојни проекти од почетната идеја до имплементација, вклучувајќи воведување нови производи и услуги. 
  • Следење на пазарните трендови и предлагање стратегии за прилагодување и раст. 
  • Следење на работата на автомат клубовите и предлагање мерки за подобрување. 
  • Следење на пазарните трендови и предлагање иновации. 
  • Учество во изработка на идејни решенија за автомат клубови со Секторот за просторно планирање. 

Услови:

  • Способност за организирање и планирање на задачи, ресурси и процеси со цел постигнување на бизнис цели. 
  • Изразени вештини на раководење и управување со тимови, како и способност за мотивација и поддршка на вработените. 
  • Минимум 2 години работно искуство во областа на менаџмент или слични позиции. 
  • Изразени интерперсонални вештини и вештини на комуникација (пишани и усмени), способност за преговарање и договарање. 
  • Силен интерес за иновации, развој на бизнис и стратегија, со способност за идентификување и искористување на нови бизнис можности. 
  • Познавање на основите на финансиите (буџетирање, анализа на резултати) и разбирање на потребите на корисниците на услугите. 
  • Одлично познавање на работа со компјутер и MS Office пакетот. 
  • Минимум VI степен стручна спрема, по можност економски или менаџмент смер. 
  • Познавање на правната регулатива и законите кои се однесуваат на областа. 

Компанијата нуди:

  • Динамично и инспиративно работно опкружување. 
  • Можности за кариерен развој и континуирана едукација. 
  • Систем за вреднување на индивидуални и тимски постигнувања. 
  • Работна недела од 38 часа. 
  • Спортско-рекреативни бенефиции (Спортмастер програма). 
  • Награди за најдобрите вработени. 
  • Дополнителни денови годишен одмор. 
  • Флексибилно работно време. 

Доколку сакате да бидете дел од тимот на Mozzart, чија основна цел е да воспостави и ги подигне стандардите во областа на спортското обложување во Македонија и Источна Европа, Ве молиме Вашето CV да гo испратите преку полето Брза Апликација. Во насловот на мејлот (subject) наведете ја позицијата за која аплицирате. 

Краен рок за поднесување на пријавите е 17.12.2024 година.

Ви благодариме на сите кои аплициравте на огласот. Воедно, би сакале да Ве известиме дека ќе бидат контактирани само оние кандидати со кои ќе го започнеме процесот на селекција. Во случај да не бидете контактирани, Ви препорачуваме да продолжите да ги следите нашите огласи и да бидете во тек со отворените позиции.

Fast apply
Send to friend Print

COMPARE YOUR SALARY

Average salary in category
Tourism (HoReCa) amounts to 20.094 MKD.

Find the salary for the desired position according to your qualifications!

Go

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more