Vrabotuvanje.com - Фронт деск / Асистент CEO / Менаџер CEO - Скопје - ТВ 21
Share
Tweet
Share
Send to friend

Фронт деск / Асистент CEO / Менаџер CEO

Скопје

Application deadline:

  • ТВ 21

Вработување во нова компанија CoWork21:

CEO Асистент (2 кандидати)

Работно место: Асистент на Генерален Директор (CEO)
Локација: [Ул Македонија бр 10]

Опис на работата:

  • Бараме професионален и организациски подготвен Асистент на Генерален Директор (CEO) кој ќе обезбеди административна и оперативна поддршка.
  • Оваа позиција бара високо ниво на доверба, способност за управување со повеќе задачи и одлични комуникациски вештини.


Клучни одговорности:

  • Координација на дневните активности на Генералниот Директор
  • Управување со распоредот и организирање на состаноци
  • Подготовка на извештаи, презентации и други документи
  • Комуникација со внатрешни и надворешни партнери и клиенти
  • Обезбедување на ефективна организација на патувања и настани
  • Управување со административни задачи, вклучувајќи телефонски повици и е-пошта
  • Понудување на поддршка при различни проектни задачи и иницијативи


Квалификации:

  • Претходно искуство како асистент или на слична позиција
  • Изразени организациски и комуникациски вештини
  • Способност за работа во брзо темпо и со високи стандарди на доверливост
  • Познавање на Microsoft Office и други софтвери за продуктивност
  • Високо образование (предност)


Зошто да се приклучите на нашиот тим?

  • Конкурентна плата и бенефиции
  • Можности за професионален раст и развој
  • Динамична работна средина

Менаџер на Co-Work Простор (2 кандидати)

Локација: [Ул Македонија бр 10]

Опис на работата:

  • Бараме енергичен и организиран Менаџер на Co-Work Простор кој ќе го води и управува секојдневното функционирање на нашиот Co-Work простор.
  • Менаџерот ќе биде одговорен за обезбедување високо ниво на услуга за членови, управување со инфраструктурата, и развој на нови можности за раст и иновации.


Клучни одговорности:

  • Управување со секојдневните операции на Co-Work просторот
  • Обезбедување на високо ниво на услуга и задоволство за сите членови
  • Комуникација со членови и решавање на проблеми или прашања
  • Координација на настани, обуки и активности за членовите
  • Управување со распоредот на канцелариски простори и резервации
  • Одговорност за опремата, инфраструктурата и одржување на просторот
  • Развивање и имплементирање на нови услуги и иницијативи за членови
  • Броење и известување на финансиски и административни задачи


Квалификации:

  • Претходно искуство во управување со Co-Work простори, угостителство или слични позиции
  • Силни лидерски и организациски вештини
  • Способност за работа во динамична и брзо менувачка средина
  • Извонредни комуникациски вештини и ориентираност кон решавање проблеми
  • Познавање на софтвери за управување со простори и Microsoft Office
  • Позитивен став и способност за работа со различни типови луѓе
  • Високо образование (предност)


Зошто да се приклучите на нашиот тим?

  • Конкурентна плата и бенефиции
  • Креативна и динамична работна средина
  • Можности за професионален развој и раст во кариерата
  • Понуди и попусти за нашите членови

Front Desk (4 кандидати)

Локација: [Ул Македонија бр 10]

Опис на работата:

  • Бараме љубезен и комуникативен Работник на Приемна (Front Desk) кој ќе биде одговорен за првичниот контакт со нашите гости и членовите, како и за извршување на административни задачи.
  • Ваша задача ќе биде да ги обезбедите најдобрите можни услуги, да ги организирате резервациите и да се погрижите за тековните операции на приемната.


Клучни одговорности:

  • Прием на гости и членови и обезбедување на топло добредојде
  • Управување со процесите на пријава/одјава на гости
  • Одговарање на телефонски повици и е-пошта
  • Организирање на резервации за канцелариски простори и сали за состаноци
  • Обезбедување на поддршка за сите административни задачи
  • Подготвување и ажурирање на документи и извештаи
  • Поддршка на вработените и гостите во врска со услуги и барања
  • Одржување на ред и чистота во приемната зона


Квалификации:

  • Искусво на слична позиција во угостителство или администрација
  • Одлични комуникациски и организациски вештини
  • Позитивен став, фокусираност на клиентите и тимска работа
  • Способност за работа во динамична и брзо менувачка средина
  • Познавање на Microsoft Office (предност)
  • Основно познавање на англиски јазик (предност)


Зошто да се приклучите на нашиот тим?

  • Конкурентна плата и бенефиции
  • Динамична и поддржувачка работна средина
  • Можности за напредување и професионален развој


Како да аплицирате:
Испратете го вашето резиме и мотивациско писмо на преку полето Брза Апликација

Контакт Телефон :071-204-001

Fast apply
Send to friend Print

COMPARE YOUR SALARY

Average salary in category
Human Resources amounts to 36.801 MKD.

Find the salary for the desired position according to your qualifications!

Go

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more