Опис на работни обврски и одговорности:
- Евиденција, архивирање на документи и водење на општи административни работи;
- Познавање на позитивното законодавство и процедурите за работни односи;
- Водење на евиденција на работно време за вработени
- Административна помош на секторот финансии
- Изготвување на периодични извештаи за потребите на раководството
Потребни квалификации:
- Пожелно работно искуство на иста или слична работна позиција;
- Познавање на англиски јазик;
- Познавања од сметководство и законската регулатива за работни односи
- Одлично познавање на работа со MS Office(Word, Excel, Power Point), интернет алатки;
- Способност за планирање, организирање и извршување на задачи;
- Ефикасни комуникациски вештини и одлични меѓучовечки вештини;
- Вештини со управување со бази на податоци и чување на документи;
- Завршено средно образование - економски или правен смер
- Пожелно е поседување на возачка дозвола Б категорија.
Напомена: