Vrabotuvanje.com - Референт за изработка и наплата на фактури - Скопје - СКОПЈЕ ЕАСТ ГАТЕ СЕГ
Share
Tweet
Share
Send to friend

Референт за изработка и наплата на фактури

Скопје

Application deadline:

  • СКОПЈЕ ЕАСТ ГАТЕ СЕГ

Ист Гејт Мол, дел од групацијата Балфин, е најголемиот шопинг центар во земјата, кој со уникатниот концепт и дизајн ги исполнува сите светски стандарди за квалитетен шопинг. Распространет на 160.000 м2, нуди шопинг и забава за сите возрасти и за сите вкусови.

Ист Гејт Мол е дел од првиот мултифункционален комплекс кој е спој на трговски и забавен центар, резиденцијален комплекс и деловен парк. Целта е да го подигнеме животниот и деловниот стандард и да донесеме нова енергија во срцето на Скопје преку воведување на нов животен стил и современи стандарди на урбано живеење.

За потребите на одделот за сметководтво и финансии објавуваме оглас за вработување на определено време (замена за породилно отсуство):

Референт за изработка и наплата на фактури


Одговорности и работни задачи:
  • Составува и води преглед на листата на должници на Друштвото;
  • Контактира со клиенти и ги информира за задоцнети и неплатени фактури;
  • Ги советува клиентите и предлага можни опции за плаќање;
  • Учествува во преговори со клиенти за изготвување на соодветни планови за плаќање;
  • Оддржува евиденција на плаќања на клиентите;
  • Врши усогласувања на побаравувања и обврски;
  • Составува предупредувања за конечно известување до клиентите кога не вршат плаќања;
  • Покренува правни дејствија кога клиентите не го плаќаат својот долг и соработува со правен застапник на компанијата;
  • Одговара на поставени прашања на клиентите;
  • Контактира со адвокати и агенции за осигурување за олеснување на плаќањата.
 
Потребни стручни работни компетенции/способности и вештини:
  • ВСС/ССС
  • минимум 3 годишно работно искуство на иста или слична работа позиција
  • познавање на Microsoft Office пакет, одлично познавање на англиски јазик,
  • Изразени аналитички способности, способност за решавање на проблеми
  • Способност за планирање, преговарање и координација на симултани задачи
  • Силни организациски и интерперсонални вештини
  • Силни комуникациски вештини
Што нудиме:
  • Работа во динамична интернационална средина, со амбициозен и професионален тим
  • Атрактивна компензација, во согласност со искуството и работните обврски
  • Годишен бонус согласно постигнувањата
  • Работно време: 08:00/09:00 – 16:00/17:00 (флексибилно)
Доколку сте заинтересирани за работа во динамична средина, со професионален и проактивен тим, а воедно ги исполнувате потребните квалификации, ги очекуваме вашите апликации.
 
Испратете го своето CV преку означеното поле, најдоцна до 31.12.2024.
Apply
Send to friend Print

COMPARE YOUR SALARY

Average salary in category
Administration amounts to 20.922 MKD.

Find the salary for the desired position according to your qualifications!

Go

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more