Vrabotuvanje.com - Офис менаџер/Административен асистент - Скопје - ВРАБОТУВАЊЕ ХР СОЛУТИОНС Скопје
Share
Tweet
Share
Send to friend

Офис менаџер/Административен асистент

Скопје

Application deadline:

  • ВРАБОТУВАЊЕ ХР СОЛУТИОНС Скопје

 

 

Вработување ХР Солутионс за потребите на клиент е во потрага по:

Офис менаџер/Административен асистент

Одговорности: 

  • Организација и одржување на документацијата (договори, архиви, кореспонденција).
  • Комуникација со клиенти, партнери и добавувачи, како преку телефон така и преку електронска пошта.
  • Управување со дневните канцелариски операции (пошта, набавки, канцелариски материјали).
  • Подготовка на извештаи, презентации и други релевантни документи.
  • Календарско управување и организирање состаноци и настани.
  • Поддршка на раководството и тимовите преку логистичка и административна помош.

Потребни квалификации:

  • Завршено минимум средно образование.
  • Задолжително поседување возачка дозвола Б категорија (активен возач).
  • Одлично познавање на MS Office пакетот (Word, Excel, PowerPoint).
  • Одлични организациски и мултитаскинг способности.
  • Силни комуникациски и меѓучовечки вештини.
  • Способност за работа под притисок и почитување на рокови.
  • Познавање на англиски јазик (предност).
 

Ве покануваме да ја поднесете вашата апликација преку полето Брза Апликација, со ваша биографија.

Fast apply
Send to friend Print

COMPARE YOUR SALARY

Average salary in category
Administration amounts to 20.922 MKD.

Find the salary for the desired position according to your qualifications!

Go

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more