Агенцијата за контрола на доспеани побарувања (АКДП) е водечка компанија специјализирана во ефективна наплата на долгови и е трета компанија од овој вид во групацијата Менаџмент Фајненшл Груп (МФГ). Портфолиото на МФГ е составено од компании – лидери во индустриите на небанкарски финансови инстутуции, заеми за микро, мали и средни претпријатија, кредитни и дигитални картички P2P заеми и BNPL наменски заеми. МФГ има 19 активни регистрации и лиценци за најразлични регулирани активности како: заеми, посредување при кредитирање, осигурување, наплата на побарувања, платежни услуги и издавање на електронски пари.
Како резултат на брзата експанзија и професионализам во потрага сме по Оперативниот менаџер во Агенцијата за контрола на доспеани побарувања е одговорен за надгледување и управување со оперативните процеси поврзани со наплатата на долгови. Оваа улога вклучува стратегиско планирање, управување со тим, оптимизирање на наплатните процеси и обезбедување ефикасност во работењето на агенцијата.
Оперативен менаџер
Опис на работни задачи:
- Надгледување на секојдневните операции на контакт центарот, обезбедувајќи ефикасни и ефективни процеси за наплата на долгови
- Управување и мотивирање на тимот на агенти, обезбедувајќи исполнување на перформансните цели и одржување на високи стандарди на професионалност.
- Дизајнирање и имплементација на стратегии за зголемување на ефикасноста на наплатата и постигнување на финансиските цели.
- Поставување и следење на KPI (клучни показатели за успех) за агентите и тимовите, со цел исполнување и надминување на перформансните стандарди.
- Обезбедување дека сите практики за наплата се во согласност со законските регулативи, индустриските стандарди и етичките насоки.
- Проактивно идентификување на ризици во процесот на наплата и спроведување на стратегии за нивно намалување или елиминација.
- Развивање на програми за обука на агенти за континуирано подобрување на вештините, знаењето и перформансите.
- Континуирана евалуација и подобрување на процесите во повикувачкиот центар за максимизирање на ефикасноста и продуктивноста.
- Анализа на податоци за наплата и подготвување на редовни извештаи за перформансите за повисокиот менаџмент, со давање на увид и препораки.
- Решавање на ескалирани проблеми и пронаоѓање решенија за клиентски поплаки, обезбедувајќи задоволство на клиентите.
Потребни квалификации:
- Високо образование (економија, право, бизнис-менаџмент или слично).
- Најмалку 2-3 години работно искуство во менаџмент или наплата на долгови.
- Искуство во управување со тим и работа под притисок.
- Одлични аналитички, комуникациски и лидерски вештини.
- Познавање на финансиски и правни аспекти поврзани со наплатата на побарувања.
- Напредно познавање на MS Office и CRM системи.
- Ориентираност кон резултати и способност за носење одлуки
Очекувани способности и вештини:
- Лидерски способности и тимска работа
- Одлични комуникациски и преговарачки вештини
- Познавање на законските аспекти на наплатата
- Аналитичко размислување и решавање на проблеми
- Познавање на финансиско управување и извештаи
- Искуство со наплатни системи
Ние нудиме:
- Компетитивна плата
- Приватно здравествено осигурување
- Пријателска работна атмосфера
- Динамична и одговорна работа со постојан раст
- Работа со тим од професионалци и индивидулаци,кои веруваат во интегритет,тимска работа и отворена комуникација
- Можност за внатрешни и надворешни обуки за усовршување во областа
Придружете ни се и станете дел од компанија која ги вреднува личниот и професиноналниот развој додека нуди и негува динамична и хармонична работна атмосфера.