Агенцијата за контрола на доспеани побарувања (АКДП) е водечка компанија специјализирана во ефективна наплата на долгови и е трета компанија од овој вид во групацијата Менаџмент Фајненшл Груп (МФГ). Портфолиото на МФГ е составено од компании – лидери во индустриите на небанкарски финансови инстутуции, заеми за микро, мали и средни претпријатија, кредитни и дигитални картички P2P заеми и BNPL наменски заеми. МФГ има 19 активни регистрации и лиценци за најразлични регулирани активности како: заеми, посредување при кредитирање, осигурување, наплата на побарувања, платежни услуги и издавање на електронски пари.
Како резултат на брзата експанзија и професионализам во потрага сме по Оперативниот менаџер во Агенцијата за контрола на доспеани побарувања е одговорен за надгледување и управување со оперативните процеси поврзани со наплатата на долгови. Оваа улога вклучува стратегиско планирање, управување со тим, оптимизирање на наплатните процеси и обезбедување ефикасност во работењето на агенцијата.
Оперативен менаџер
Опис на работни задачи:
- Управување и координација на тимот задолжен за наплата на доспеани побарувања.
- Развивање и имплементација на стратегии за подобрување на ефикасноста во наплатата.
- Надгледување на наплатните тимови и поединечните агенти
- Осигурување дека постапките за наплата се усогласени со законските регулативи
- Поставување и следење на KPI индикатори за перформансите на тимот.
- Анализа на податоци за наплата и изготвување извештаи за раководството.
- Обезбедување усогласеност со законските регулативи и етичките стандарди во процесот на наплата.
- Преговарање и воспоставување соработка со клиенти, партнери и правни субјекти.
- Управување со ризици поврзани со наплатата и предлагање подобрувања во процесите.
- Обука, мотивација и развој на вработените во тимот.
- Развивање на политики за комуникација со клиенти
- Решавање на приговори и жалби од клиенти
- Преговарање за исплата на долгови
- Оценување на перформансите и оптимизирање на работните процеси
- Следење на нови технолошки решенија за автоматизација на наплатата
- Соработка со адвокати и регулаторни тела
- Оценување на перформансите и оптимизирање на работните процеси
Потребни квалификации:
- Високо образование (економија, право, бизнис-менаџмент или слично).
- Најмалку 2-3 години работно искуство во менаџмент или наплата на долгови.
- Искуство во управување со тим и работа под притисок.
- Одлични аналитички, комуникациски и лидерски вештини.
- Познавање на финансиски и правни аспекти поврзани со наплатата на побарувања.
- Напредно познавање на MS Office и CRM системи.
- Ориентираност кон резултати и способност за носење одлуки
Очекувани способности и вештини:
- Лидерски способности и тимска работа
- Одлични комуникациски и преговарачки вештини
- Познавање на законските аспекти на наплатата
- Аналитичко размислување и решавање на проблеми
- Познавање на финансиско управување и извештаи
- Искуство со наплатни системи
Ние нудиме:
- Компетитивна плата
- Приватно здравествено осигурување
- Пријателска работна атмосфера
- Динамична и одговорна работа со постојан раст
- Работа со тим од професионалци и индивидулаци,кои веруваат во интегритет,тимска работа и отворена комуникација
- Можност за внатрешни и надворешни обуки за усовршување во областа
Придружете ни се и станете дел од компанија која ги вреднува личниот и професиноналниот развој додека нуди и негува динамична и хармонична работна атмосфера.