Vrabotuvanje.com - Оперативен менаџер - Скопје - АКДП
Share
Tweet
Share
Send to friend

Оперативен менаџер

Скопје

Application deadline:

  • АКДП
 

Агенцијата за контрола на доспеани побарувања (АКДП) е водечка компанија специјализирана во ефективна наплата на долгови и е трета компанија од овој вид во групацијата Менаџмент Фајненшл Груп (МФГ). Портфолиото на МФГ е составено од компании – лидери во индустриите на небанкарски финансови инстутуции, заеми за микро, мали и средни претпријатија, кредитни и дигитални картички P2P заеми и BNPL наменски заеми. МФГ има 19 активни регистрации и лиценци за најразлични регулирани активности како: заеми, посредување при кредитирање, осигурување, наплата на побарувања, платежни услуги и издавање на електронски пари.

Како резултат на брзата експанзија и професионализам во потрага сме по  Оперативниот менаџер во Агенцијата за контрола на доспеани побарувања е одговорен за надгледување и управување со оперативните процеси поврзани со наплатата на долгови. Оваа улога вклучува стратегиско планирање, управување со тим, оптимизирање на наплатните процеси и обезбедување ефикасност во работењето на агенцијата.

Оперативен менаџер

 

Опис на работни задачи:

  • Управување и координација на тимот задолжен за наплата на доспеани побарувања.
  • Развивање и имплементација на стратегии за подобрување на ефикасноста во наплатата.
  • Надгледување на наплатните тимови и поединечните агенти
  • Осигурување дека постапките за наплата се усогласени со законските регулативи
  • Поставување и следење на KPI индикатори за перформансите на тимот.
  • Анализа на податоци за наплата и изготвување извештаи за раководството.
  • Обезбедување усогласеност со законските регулативи и етичките стандарди во процесот на наплата.
  • Преговарање и воспоставување соработка со клиенти, партнери и правни субјекти.
  • Управување со ризици поврзани со наплатата и предлагање подобрувања во процесите.
  • Обука, мотивација и развој на вработените во тимот.
  • Развивање на политики за комуникација со клиенти
  • Решавање на приговори и жалби од клиенти
  • Преговарање за исплата на долгови
  • Оценување на перформансите и оптимизирање на работните процеси
  • Следење на нови технолошки решенија за автоматизација на наплатата
  • Соработка со адвокати и регулаторни тела
  • Оценување на перформансите и оптимизирање на работните процеси

Потребни квалификации:

  • Високо образование (економија, право, бизнис-менаџмент или слично).
  • Најмалку 2-3 години работно искуство во менаџмент или наплата на долгови.
  • Искуство во управување со тим и работа под притисок.
  • Одлични аналитички, комуникациски и лидерски вештини.
  • Познавање на финансиски и правни аспекти поврзани со наплатата на побарувања.
  • Напредно познавање на MS Office и CRM системи.
  • Ориентираност кон резултати и способност за носење одлуки

Очекувани способности и вештини:

  • Лидерски способности и тимска работа
  • Одлични комуникациски и преговарачки вештини
  • Познавање на законските аспекти на наплатата
  • Аналитичко размислување и решавање на проблеми
  • Познавање на финансиско управување и извештаи
  • Искуство со наплатни системи

Ние нудиме:

  • Компетитивна плата
  • Приватно здравествено осигурување
  • Пријателска работна атмосфера
  • Динамична и одговорна работа со постојан раст
  • Работа со тим од професионалци и индивидулаци,кои веруваат во интегритет,тимска работа и отворена комуникација
  • Можност за внатрешни и надворешни обуки за усовршување во областа

 

Придружете ни се и станете дел од компанија која ги вреднува личниот и професиноналниот развој додека нуди и негува динамична и хармонична работна атмосфера.

Fast apply
Send to friend Print

COMPARE YOUR SALARY

Average salary in category
Economy, Finance and Accounting amounts to 28.521 MKD.

Find the salary for the desired position according to your qualifications!

Go

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more