Vrabotuvanje.com - Административен асистент за привремени вработувања - Скопје - ВРАБОТУВАЊЕ ХР СОЛУТИОНС Скопје
Share
Tweet
Share
Send to friend

Административен асистент за привремени вработувања

Скопје

Application deadline:

  • ВРАБОТУВАЊЕ ХР СОЛУТИОНС Скопје

Vrabotuvanje HR Solutions е водечка македонска агенција за регрутација, привремени вработувања и HR консалтинг со над 20 години искуство во полето на човечките ресурси. Како искусни професионалци, нашата мисија е насочена кон ревидирање на постојните HR практики за оптимално подобрување на организациските перформанси и развој на продуктивна и инспиративна работна средина.Вработување ХР Солутионс го проширува тимот и е во потрага по:

Административен асистент за привремени вработувања

Работни задачи:

  • Комуникација и коресподенција за потреби и барања на компаниите клиенти и отстапените вработени
  • Посета на институции и вршење на кадрови работи
  • Посета на клиенти и достава на документација
  • Следење и ажурирање на список за истек на договорите за вработување и известување на клиентите
  • Изработка на договори за вработување
  • Изработка на договори за отстапување
  • Изработка на одлуки, спогодби, потврди, решенија за годишен одмор и останати документи од областа на ЗРО
  • Водење и грижа за персоналните досиеа на вработените
  • Архивирање на документи и грижа за архивското работење
  • Следење на повици за јавни набавки и подготовка на тендерска документација
  • Изработка на списоци за инспекторат
  • Изработка на списоци за осигурување
  • Спроведување на регрутациски процес за потребите на клиентите во сектор привремени вработувања
  • Подготовка и организирање на целокупниот процес за споведување на законските процедури при повредна на работно место
  • Грижа за успешна и навремена имплементација на промените во законските регулативи во работењето на секторот
  • Воведување, менторирање и контрола на нововработени и практиканти
  • Комуникација со надворешни соработници (консултантски и адвокатски друштва)
  • Давање консултативни совети на клиенти во врска со нивните вработени во однос на прашања од областа на ЗРО
  • Следење и имплементација на законски измени од областа на Закон за заштита на лични податоци
  • По потреба, извршува и други работни активности

Потребни квалификации:

  • Завршено високо образование
  • Најмалку 2 години работно искуство
  • Познавање на англиски јазик
  • Работно познавање на МS Office пакетот
  • Одлично познавање на Законот за работни односи, Законот за агенции за привремени вработувања и Законот за плати
  • Возачка дозвола Б категорија (активен возач)

Доколку сакате да станете дел од нашиот тим, испратете го вашето работно резиме преку полето Брза апликација.

Fast apply
Send to friend Print

COMPARE YOUR SALARY

Average salary in category
Administration amounts to 20.922 MKD.

Find the salary for the desired position according to your qualifications!

Go

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more