Оброците во авионите веќе не се она што беа. И додека многу работи стануваа се подобри и подобри, храната во авионите го имаше својот врв, кој тешко дека некогаш повеќе ќе биде ист. Денес, на меѓународните летови, не се среќавате со прашањето „месо или риба“, всушност тоа обично не е важно, бидејќи добивате оброк што не би расположил ниту едно дете. А на домашните летови, уште полошо ... И замислете, од друга страна, да ве прашаат дали повеќе сакате кавијар Белуга или лосос од Нова Шкотска? Дали сте за стек Росини (комбинација од филе мињон, паштета и црн тартуф)? И дали господата сакаат да запалат американски или европски цигари после јадење и да пијат чаша премиум коњак?
Во златното доба на патувањето со авион, менијата во авионот, беа сосема различни. „Летав како стјуард за Пан-Ам во 1960-тите и 1970-тите години. За летот, поминавме преку петнеделна програма за обука и 70 проценти од програмата беше поврзана со сервирање и сервирање храна. Ние дури и готвевме, на пример, печено, говедско или јајца “, вели Ен Свини, која летала за компанијата единаесет години. И да, овде не зборуваме само за бизнис класа! Свини, исто така, летала на оние линии што превезуваа американски војници низ Азија. Таа вели дека не се штедело ниту на овие оброци, така што мирисот на стек, компири, зеленчук, сладолед секогаш се ширел низ кабината, а особено се трошеле шишиња - кечап.
Јадења на авиокомпании од златното доба на „гастро летови“, денес лесно може да се најдат на некои менија на рестораните Мишелин. Еден од пионерите на топла храна на летови е австралискиот Квантас кој ја започна оваа практика во 1930 -тите. Американските авиокомпании исто така редовно нудеа хамбургери, а приказната со пушењето, која беше дозволена низ целиот авион, е особено интересна. Дури и во бизнис класата, на патниците им беа дадени мали пакувања Марлборо!
Воздивнете и сетете се на подобрите времиња и авионските летови, кои за жал, многу веројатно, никогаш повеќе нема да дојдат!