A&W започнува кампања „против анти-славен оброк“ како одговор на неодамнешните партнерства на познати личности со синџири како Мекдоналдс.
Овој синџир за брза храна, познат по хамбургери, вели дека кампањата, која ги става работниците на A&W „рамо до рамо“ со промотивните слики на познати личности зад конкурентите - всушност зрачи посилна светлина онаму каде што е навистина потребно, во услови на криза со недостиг на работна сила во индустрија .
Вработувањето на работници е еден од главните проблеми со кои се соочува ланецот, се наведува во соопштението.
Партнерството со познати личности е придобивка за брендовите во последните две години, потсетува Business Insider. Мек соработуваше со Тревис Скот, а оброкот создаден „во негова чест“.
Актуелната кампања за ангажирање познат синџир и задржување на персоналот, доаѓа во време на криза во индустријата за брза храна, поради хроничен недостиг на кадар и проблеми во синџирите на снабдување.
Во истражувањето на Националната асоцијација на ресторани, 78% од сите анкетирани сопственици рекоа дека нема доволно работници да ја завршат работата, што доведе до затворање на многу зони или места за седење за да се намали бројот на клиенти и услуги.
Речиси половина изјавиле дека доброволно го намалиле капацитетот на ресторанот. Според истражувањето, 61% од рестораните за брза храна и 81% од рестораните со целосна услуга велат дека решиле да затворат делови од просториите во август бидејќи немале работници да ги опслужуваат тие зони.