Американскиот ланец на кафулиња „Starbucks“ ќе ги зголеми цените во своето мени во 2022-ра година и ќе ги намали некои трошоци за да ги компензира растечките средства за работна сила и стоки
Зголемениот број на луѓе заразени со Ковид-19 ја натера компанијата да ги намали проценките за профит во оваа година.
Компанијата остана под проценките на аналитичарите за профитот и споредливите продажби за кварталот, бидејќи брзо растечката опција омикрон доведе до одложено отворање на канцелариите и нови ограничувања во Кина, најбрзо растечкиот пазар на компанијата.
Акциите благо паднаа во резервниот пазар по падот од 16% во минатиот месец.
Рестораните плаќаат повеќе за сè, од пилешко и масло за јадење до услуги за пакување и транспорт, во услови на рекордна инфлација и прекини поради Ковид-19. Многу компании, вклучително и „Starbucks“, исто така ги зголемија платите поради недостаток на работна сила.
„Starbucks“ објави заработка од 72 центи по акција, додека прогнозите на Волстрит беа 80 центи. Компанијата ги ревидираше своите очекувања за раст на приспособената добивка по акција за 2022-ра година на 8-10% од најмалку 10% порано.
„Кога започна бранот со омикрон, трошоците за инфлација и недостигот на персонал се интензивираа, многу над нашите очекувања“, им рече извршниот директор Кевин Џонсон на инвеститорите.
Откако ги зголеми цените во своето мени во октомври и јануари, синџирот планира повторно да ги зголеми во 2022-ра година и да ги намали трошоците за маркетинг и промоција, рече Џонсон.
Од „Starbucks“ не прецизираа кои производи ќе имаат повисоки цени.
Глобалната споредлива продажба порасна за 13% во првиот фискален квартал до 2-ри јануари на годишна основа, објави „Starbucks“, додека аналитичарите анкетирани од „Refinitiv IBES“ очекуваа раст од 13,2%.
Продажбата на кафулињата отворени пред најмалку една година во меѓународната поделба падна за 3%, што одразува пад од 14% во Кина. Аналитичарите очекуваа раст од 0,5% во меѓународниот сегмент.
Неколку кинески градови ги затворија своите места и го ограничија сообраќајот поради Ковид-19 пред Зимските олимписки игри, што ги погоди приходите на синџирот. Брендот е исто така на удар во земјата поради извештајот дека во две негови кафулиња користеле состојки со поминат рок.
Споредливите продажби во САД скокнаа за 18%, искористувајќи ги предностите на новите ладни пијалоци, повисоките цени и повеќе членови на програмата со награди.
Вкупниот нето приход се зголеми за 19% на 8,1 милијарди долари. Аналитичарите очекуваа 7,95 милијарди долари.