Менаџерската позиција може да понуди стимулативен пакет на бенефиции, но нема да најде почит од соработниците - вистинскиот лидер знае како да го "заработи" тоа.
Стекнувањето углед и почит кај вработените е една од најважните задачи на менаџерите, а за да се постигне тоа потребна е секојдневна улога на позитивен пристап, со примена на следните инструкции:
1) Одржување позитивен став
Негативните лидери само ја ризикуваат можноста нивните вработени да им озборуваат зад грб, а тоа во никој случај не е вистинскиот за да покажете почит спрема некој.
2) Достапност
Да се биде достапен за вработените не значи само обезбедување политика на отворени врати, туку и активно слушање и барање мислење од вработените.
3) Пронајдете решение
Без разлика колку вработени имате, ако забележите вработен на кој му е потребна помош - понудете ја. Тоа нема да помине незабележано.
4) Што да се прави наспроти. како да се работи
Постои тенка линија помеѓу дефинирањето на задачите и одредувањето како ќе се изврши истата. Ова е последниот камен на сопнување за секој неискусен менаџер. Имајќи ја на ум желбата на вработените да се развиваат, вистински менаџер од позадина ќе набљудува како се извршуваат доделените обврски, во спротивно ризикува атмосфера на недоверба и несигурност.
5) Почитување на различностите
Воспоставувањето на хетерогеноста на работната средина испраќа порака за почитување на различностите и давање приоритет на квалификациите пред „сличностите“.
6) Насмевнете се во секоја прилика
Во моментите кога притисокот е на својот врв, смеењето може да има двоен ефект. Релаксирачки делува на поединецот, но и на околината.
7) Давање комплименти
Искрената пофалба или комплимент на секого му го разубавува денот и дополнително мотивира и зборува за дарежливиот карактер на тој што го испратил комплиментот.
8) Цели
Лидерот кој знае што сака во секое време е многу поценет од оној кој не е сигурен во своите цели.
9) Конзистентност
Никој не ги почитува "дрдорковците", затоа размислете пред да кажете нешто. Земете момент да ги средите вашите мисли и одлучете како најдобро да ги искомуницирате. Размислувањето пред да се каже нешто исто така ве штити од ширење озборувања и кажување работи за кои може да зажалите подоцна.