На аеродромите им недостига персонал за ракување со багаж, куфери и торби, а австралиската авиокомпанија Qantas одлучи да побара од високите директори да бидат менаџери на одделот за багаж три месеци додека не можат да се справат со недостигот на работна сила.
Шефот за операции на компанијата бара најмалку 100 волонтери за работа на аеродромите во Сиднеј и Мелбурн. Задачите вклучуваат товар и истовар на торби и куфери, како и возење возила за ракување со багаж низ аеродромите.
Како и поголемиот дел од глобалната авио индустрија, Qantas се бори да ги обнови своите услуги додека границите повторно се отвораат.
Менаџерите и директорите беа замолени да работат три или пет дена во неделата, во смени од четири или шест часа. Qantas беше меѓу авиокомпаниите погодени од пандемијата бидејќи земјите ги затворија своите граници.
Илјадници вработени беа отпуштени за време на пандемијата бидејќи компанијата се соочи со големи финансиски загуби.
Австралија ги имаше најстрогите ограничувања за патување поради Ковид и почна да ги укинува контролите дури во ноември 2021 година. Сега се бори да ги врати услугите на размерите видени пред пандемијата.
Ситуацијата не е ништо поразлична и во другите авиокомпании
Британските авиокомпании и аеродроми, исто така, се соочија со недостиг на персонал, што доведе до одложувања и откажувања за време на периодот на одмор.
Аеродромите, вклучително и Хитроу, го ограничија бројот на патници во текот на летото, што доведе до тоа некои авиокомпании да ја прекинат продажбата на билети на одредени линии.