Преку своето предавање на тема „The Immersive Employer Brand“, Дрисенс се обиде да нè доближи до тематиката - Employer Branding.
Како си? Неверојатно! Како ви започна денот денес? Неверојатно! Како е вашето предавање? Неверојатно!
Збунети сте? Не сте сигурни што прочитавте? Па, така се чувствувавме на предавањето на Јохан Дрисенс. На самиот почеток никој не разбра што зборува овој човек. Затоа што континуирано го повторува зборот неверојатно, а потоа во само една реченица откри се.
„Вториот пат кога некој ќе ве праша како сте, вие ќе му кажете - неверојатно. На овој начин ќе го шокирате вашиот соговорник, но и ќе создадете основа за развој на комуникацијата. Со тој одговор не му откривате дали се чувствувате неверојатно добро или лошо, но она што го кажавте беше шокантно. Го заинтригиравте и заинтересиравте вашиот соговорник“, со голем ентузијазам ни објасни извршниот директор Јохан Дрисенс, односно Enthusiasm Officer и основач на tHRibe World, уникатен екосистем на различни компании за човечки ресурси. Преку своето предавање на тема „The Immersive Employer Brand“, Дрисенс се обиде да нè доближи до тематиката - Employer Branding.
На бројни домашни и странски портали можеме да прочитаме дека прашањето за Employer Branding денес е поважно од кога било досега. Тоа е тема за која секојдневно разговараме и преку која се обидуваме да ги победиме нашите конкуренти. Она што Дрисенс се обиде да ни го објасни е фактот дека потрагата по најдобри работници треба да се замени со развојот на себе, за компанијата да стане најдобриот и најпосакуваниот работодавач.
„Пред неколку години компаниите привлекоа нови вработени со различни гаџети и одлично опремени простории, но денес таквата практика нема да вроди плод“, рече тој.
Денес, во ова турбулентно време, компаниите мора да им пристапат на работниците на поинаков начин, а тоа е преку емоции. Како што наведува, обезбедувањето искуства и создавање спомени е она што најмногу ќе го ценат вработените.
„Преку позитивни искуства, дружење и меѓусебно почитување, развивате чувство на припадност меѓу луѓето. Тие тогаш ќе станат ваши најголеми амбасадори, ваш најсилен маркетинг“, рече тој.