Ако се прашувате зошто вашата компанија не напредува, а вашите вработени не се продуктивни во извршувањето на работните задачи, причината можеби лежи во тоа што не се доволно мотивирани и задоволни на работното место
Организациската психологија покажува дека мотивацијата е она што не движи и насочува кон одредена цел, но работодавачите често не знаат како да ги мотивираат своите вработени.
Како да го измерите задоволството на вработените?
За да знаеме колку вработените се среќни на своето работно место, треба да го измериме нивното задоволство. Корисен начин за испитување на задоволството на вработените е собирање повратни информации. Со собирање повратни информации и нивна анализа, ќе треба да развиете моќна аналитика која ќе ви помогне постојано да го следите задоволството и развојот на вработените.
Што доколку немате време и тим кој ќе спроведе истражување на задоволство на вработени?
Водени од важноста на задоволството на вработените во една компанија, развивме софтвер за Истражување на степенот на задоволство на вработени во рамките на една компанија. Истражувањето за задоволството на вработените - Pulser.mk ви овозможува на едноставен и брз начин да го проверите задоволството на вработените во рамките на вашата компанија.
Постапката за мерење се спроведува преку стандардизиран анонимен прашалник (онлајн или печатен или комбиниран) составен од 65 прашања/тврдења (скала за оценување од 1 до 4) кои се поделени во 9 категории со можност за дополнителни прашања по ваша желба.
Прашалникот е анонимен и детален, а сепак едноставен, разбирлив и лесен за пополнување. Тоа ќе ви овозможи да ја дознаете реалната слика за вашата компанија, директно и искрено од вашите вработени.
Како Pulser.mk ќе ви помогне да го унапредите задоволството на вработените?
По завршување на пополнувањето на прашалниците од страна на вашите вработени, за помалку од 24 часа ќе добиете детален извештај за ситуацијата со задоволството на вработените во вашата компанија.
Ќе добиете јасна слика и за силните и слабите страни на вашата компанија, како и степенот на ангажираност на вашите вработени. Ќе го дознаете и степенот на лојалност на вашите вработени, односно Employee Net Promoter Score (ENPS), кој ќе ви даде јасна слика за тоа колку од вработените се промотори на вашата компанија, а колку критичари.
Како да дејствувате по спроведено истражување?
Откако ќе го добиете извештајот по спроведено истражување, ќе добиете структуирани информации од вашите вработени, преку кои ќе и помогнете на вашата компанија да ги пронајде одговорите на прашањата кои придонесуваат кон подобрување на управувањето со човечките ресурси и вкупното задоволство на вработените. Со помош на добиените резултати ќе можете лесно да донесете оперативни и стратешки одлуки и брзо и прецизно, освен на ниво на целата компанија, ќе го детектирате проблематичното подрачје, што ќе ви овозможи да санирате или превенирате евентуални предизвици, но и да ги препознаете силните страни на вашата компанија и вработените.
На пример, доколку вработените истакнат дека имаат проблеми со усогласувањето на работата и приватниот живот, нудењето флексибилно работно време и работењето од дома се потенцијални мерки за подобрување. На овој начин ќе покажете дека го почитувате приватниот живот и обврските на вашите луѓе и им дозволувате сами да ги балансираат деловните и приватните обврски.
Зошто е важно задоволството на вработените?
Задоволството на вработените е еден од важните фактори за успешно работење на компанијата. Доколку се покаже дека вработените се среќни во текот на работното време, задоволни од работата што ја вршат и од начинот на кој нивните претпоставени се однесуваат кон нив, тоа несомнено ќе доведе до зголемување на продуктивноста, а со тоа и до остварување на целите на компанијата. Исто така, поголемата продуктивност на вработените на работното место го покажува успехот и квалитетот на самата компанија.
Повратните информации како алатка за подобрување на задоволството на вработените
Како што беше претходно споменато, повратните информации се многу важен начин да се открие дали вработените се среќни и задоволни на своето работно место. Ако се обидеме што почесто да бараме повратни информации од вработените, како на пример како се чувствуваат на работа, што мислат дека треба да се промени итн., можеме да го подобриме работењето, а со тоа да ја зголемиме и профитабилноста на компанијата.
Доколку ги слушаме и почитуваме идеите на вработените, тие ќе почувствуваат дека нивното мислење се цени, а со тоа ќе станат позадоволни и попродуктивни во извршувањето на нивната работа.
Со Pulser до награда Најдобар работодавач
Дополнителен бенефит од спроведеното Pulser истражување е и можноста сите компании кои ќе спроведат истражување до крајот на годината, да учествуваат во конкуренција за наградата „Најдобар работодавач“.
Сè уште размислувате дали треба да го дознаете степенот на задоволство на вашите вработени? Проверете на Pulser.mk или побарајте нè на 070356813.