Купивте нешто за себе или за некој близок, но дома сфативте дека сте погрешиле и сте ја фрливте фискалната сметка?
Трговците често велат дека ќе имаат проблем доколку сакате да разменувате стока, а ја немате оригиналната фискална сметка со вас.
Точно е дека нема да можете да ја замените робата ако сте ја платиле во готово и сте ја фрлиле сметката. Меѓутоа, во која било друга опција, ако сте платиле со картичка, сте напишале чек или сте извршиле плаќање преку Интернет, трговецот е должен да ја прифати стоката за жалба.
„Потрошувачот мора да има доказ за купување, најчесто тоа е фискална сметка, но не мора да биде фискална сметка - на пример некој платил преку електронско банкарство или со картичка и потоа има извод од банка или сметка, што може да докаже дека тој го купил производот во таа продавница и трговецот мора да го прифати како доказ за купување, па мора да влезе во постапка за жалба“, рекоа експертите.
Во случај на поплака, затоа е важно да имате доказ кој го покажува датумот, часовите и локацијата на продавницата каде што е купена стоката. Ако се е во ред со купената роба, дури и ваквиот доказ, барем така вели законот во Србија, не го обврзува трговецот да направи замена.
Доколку потрошувачот побара враќање на средствата за стоката што е на продажба, трговецот може да ја врати исплатената сума, без разлика дали цената во меѓувреме се променила.
Прочитајте повеќе: Мој ДДВ ќе продолжи и во 2023 – се зголемува лимитот