Квадови, односно возило за сите терени, се повеќе се користат и во земјоделството. Еве за што можат сите да се користат?
Рекреативни возила, трактори, квадови или АТВ ( Возила за сите терени). Претрпеа „еволуција“ од 70-тите години на минатиот век, кога за прв пат се појавија.
Пред околу 50 години, во Соединетите Американски Држави, тие беа промовирани како авантура за возачи. На крајот ја најдоа својата практична примена во земјоделството.
Најпрво како замена за камиони, коњи, па дури и пешачење. Сè почесто може да се видат на фарми, ранчови, во овоштарници и шуми, во украсни расадници, на терени за голф. Од неодамна и во фарми кои се занимаваат со рурален туризам.
Во разговор со експерти за механизација, дознаваме дека многу брзо се препознаваат како теренски возила. Можат да бидат корисни машини за движење низ области кои не се достапни за други моторизирани возила.
Инспекција на земјоделски култури и добиток, ѓубрење, примена на заштитни средства
Најчесто се користат за посета на земјоделски култури и добиток. Потоа за ѓубрење и нанесување хемиски агенси и транспортирање на разни работи на помали растојанија. Тоа донекаде стана моден тренд
Оваа машина, секако има смисол на непристапен терен, каде што другата механизација тешко доаѓа до плантажите. Тоа секако е плус во руралниот туризам, а неговата набавка е финансиски прифатлива.
За повеќето земјоделски операции, се користат оние со систем за амортизери со намотана пружина, автоматска спојка, рикверц, погон на вратило и диференцијал за блокирање. Додека електрична макара со кабел често може да се види на предната страна на квадот.
Имаат голем работен капацитет и се стабилни при работа. Помалку се склони кон превртување (освен во транспортот кога поради големиот клиренс треба да се внимава при остри кривини. Опремени се со мотори од 90 до 700 кубика или повеќе. Имаат преносни односи кои дозволуваат брзини поголеми од 120 км/ч, додека неколку квадови имаат причина за максимална брзина поголема од 40 км/ч за која било земјоделска работа. Разликите помеѓу погонот 2 x 4 и 4 x 4 вклучуваат вртење и способност за возење на различни терени.
Посебно атрактивен во руралниот туризам
Тие можат да се видат на постојани насади за време на бербата, т.е. транспортирање на собрани плодови. На места каде што е тешко да се пристапи со пик-ап или трактор или на места каде што е неопходно да се намали емисијата на штетни гасови, како што се заштитени природни паркови.
Како што се развива руралниот туризам, тие го најдоа своето место и како средство за адреналинско возење низ шумата, каде што корисниците/операторите се изложени на бројни искачувања надвор од патот и непристапни терени. Кога станува збор за техничко одржување, истото е, дознаваме, многу едноставно: неопходно е да се обезбеди препорачаниот воздушен притисок во сите гуми.
Исто така, навртките и завртките треба да бидат цврсто прицврстени, гасот непречено да ја контролира промената на силата, сопирачките да се проверуваат секој пат пред возење, додека поради експлоатација во земјоделството, светлата мора да се проверат за да се увери дека работат и дека не се валкани за да се одржи оптималната видливост. Во случај на лубриканти и гориво, потребно е да се провери дали има протекување и да се одржи препорачаното ниво на сите течности.
извор: zemjodelie.mk