Изминатата година не беше најдобра за Tesla, барем во однос на публицитетот – акциите паѓаа, Елон Маск беше предмет на различни написи, вклучувајќи и тужби поврзани со безбедноста или ривалите кои почнаа да испорачуваат сопствени електрични возила. Ова доведе некои луѓе да се запрашаат дали златното доба на Tesla се ближи кон крајот.
Но, потоа ги гледаме финансиските бројки и ги споредуваме со оние на ривалите и можеме да видиме дека златното доба на Tesla само што започна.
Можеби ќе ве интересира: ТЕСЛА СО РЕКОРДНА ЗАРАБОТКА! - Ниту намалена маржа, ни намалена продажба не го здрмаа овоj гигант
Да почнеме со профитот: како што известува „The Street“, Tesla заработи повеќе пари отколку Ford и GM заедно. Tesla лани забележа добивка од 12,6 милијарди долари, наспроти 9,9 милијарди долари GM и 2 милијарди долари загуба за Ford, пишува „Jutarnji“.
Тоа е прилично лудо достигнување за компанија која дури и не е активна во некои големи сектори на автомобилскиот пазар. Не продава автомобили со SUS мотори или хибриди, нема субкомпактни или средни седани или теренци, а Cybertruck сè уште не е на продажба.
Приходите на Tesla за 2022 година беа 81,5 милијарди долари, додека GM заработи 157 милијарди долари, а Ford 158,1 милијарди долари. Што нè доведува до уште еден фискален факт за Tesla. Зборуваме за заработка по автомобил.
Извештајот на „Nikkei Asia“ вели дека Tesla заработувала пет пати повеќе по автомобил од Toyota минатата година. Помеѓу април и декември, Tesla заработуваше во просек 12,6 милиони јени (9.618 долари) по автомобил, додека Toyota заработи само 240.000 јени (1.832 долари) по автомобил.
Дел од вината за ова се припишува на поскапувањето на материјалите, што ги погоди сите производители на автомобили, но особено ја погоди Toyota. Трошоците на компанијата беа пријавени дека пораснале за 8,36 милијарди долари и таа сноси голем дел од зголемувањето на трошоците за енергија што ги погодија нејзините добавувачи.
Извор: lokalno.mk