„Meta“ го започна својот следен круг отпуштања, а со кој се очекува да погодат околу 6.000 луѓе. Овие отпуштања се дел од таканаречената „Година на ефикасност“ во која „Meta“ силно се реструктуира за да заштеди пари и да ја усогласи својата организациска структура.
Вработените знаеја дека доаѓаат отпуштања. Основачот и извршен директор на „Meta“, Марк Цукерберг, објави во блог пост во март дека ќе укине 10.000 работни места во два круга на отпуштања кон крајот на април и крајот на мај, иако „Meta“ веќе намали 11.000 работни места во ноември. Отпуштањата оваа недела главно се насочени кон деловни позиции, додека оние во април ги зафатија техничките тимови. „Meta“, исто така, го запре регрутирањето за околу 5.000 отворени позиции. Вкупно околу 21.000 луѓе ги загубија своите работни места во „Meta“, што ја намали глобалната работна сила на компанијата за околу една четвртина од ноември, кога компанијата, порано позната како „Facebook“, имаше околу 87.000 вработени, пишува „TechCrunch“.
„Откако ја намаливме нашата работна сила минатата година, еден од изненадувачките резултати е тоа што многу работи се случуваат побрзо. Во ретроспектива, можам да кажам дека ги потценив индиректните трошоци за помал приоритет“, напиша Цукерберг во март.
Бидејќи илјадници членови на тимот ја напуштаат компанијата, расположението во „Meta“ е разбирливо ниско. Вработените со месеци чекаат со задишан здив да дознаат дали ќе останат без работа, а ако отказот не е доволно стресен, за некои вработени тоа може да значи губење на правото на здравствена заштита или работна виза.
Во меѓувреме, минатата година „Meta“ потроши 13,7 милијарди долари на „Reality Labs“, развојната гранка на мета универзумот. Инвеститорите беа скептични за инсистирањето на Цукерберг дека виртуелната и мешаната реалност ќе ја поттикне следната граница на социјалната поврзаност, но тој инсистираше на тоа акцентирање.
„Постоеше перцепција дека некако се оддалечуваме од фокусот на визијата за метаверзумот, па затоа сакам однапред да кажам дека тоа не е баш така“, рече Цукерберг на кварталниот повик за заработка минатиот месец.
„Ние сме фокусирајќи се на вештачката интелигенција и метаверзумот и ќе продолжиме да го правиме тоа“, додава тој.
Вештачката интелигенција е навистина во срцето на истражувањето на „Meta“ во „AR“ и „VR“. Вештачката интелигенција, исто така, поддржува умереност на содржината, алгоритамски социјални канали и други клучни аспекти на технологијата на „Meta“. Но, додека вештачката интелигенција продолжува да владее како омилен збор на Силиконската долина во последните неколку недели, компанијата продолжува да ја интегрира оваа технологија во воспоставените делови од својот бизнис.
Само во последниот месец, „Meta“ воведе сопствена алатка за генерирање на АИ за кодирање, како и алатка за огласувачите наречена „AI Sandbox“. Подолгорочно, „Meta“ работи на сопствени чипови и суперкомпјутер за поддршка на големи истражувања за вештачката интелигенција. Оваа иницијатива би можела да и помогне на „Meta“ да се натпреварува со компании како „Microsoft“ и „Google“, кои имаат слични сопствени суперкомпјутери.
Доколку „Meta“ се држи до гореспоменатите планови, ова засега би требало да биде последниот круг масовни отпуштања во компанијата.
Извор: denar.mk