Харвард на есен ќе добие засилување во облик на „AI“ професор, а ќе биде задолжен за популарниот курс за кодирање – „CS50“. Противниците веќе се бунат и истакнуваат дека е штета што универзитетот се откажува од човечки професори.
Се изгледа помалку лудо. Се поставува прашањето зошто воопшто вештачката интелигенција да ги подучува луѓето, кога се укинување потребата за обични професори.
Задолжените за промените споменале и дека експериментираат со „GPT 3.5“ и „GPT 4“ моделите, а во желба да истакнат дека овој оддел отсекогаш вклучува нов софтвер во подучувањето, па и „AI“ професорот е дел од таа традиција.
Проблемот е во тоа што ни „GPT 3.5“, ниту „GPT 4“ моделите не се совршени кога станува збор за кодирањето, па изгледа дека оваа одлука всушност не е донесена затоа што се верува дека ќе им користи на студентите.
Светот се менува, во тоа нема сомнение, но не се сите промени добри. Не е ова првото влегување на вештачката интелигенција во училишните води – Бил Гејтс во април најави дека „AI“ ќе ги учи децата да читаат за околу 18 месеци, па изгледа дека човештвото заборава дека учењето не е само стерилно натрупување на факти – наставниците секогаш биле во самиот врв на важни лица во животот на секое дете. Ни останува да видиме дали вештачката интелигенција ќе ја совлада таа вештина.
Извор: vecer.press