Повеќе од еден месец дури и во Грција се повеќе се зборува и пишува за албанското чудо на туризмот, поради фактот што за неколку години Албанија се претвори во една од најпопуларните дестинации за одмор во Европа. .
Несомнено и Дуа Липа е „Жешка“, но можеби нејзината родна земја, Албанија, ја заслужува ознаката „Супер жешка“, нагласува грчкиот портал „The Magazine“.
Насловен како „Албанија“, неговиот напис ги опишува напорите на Албанија низ годините да стане една од најпопуларните туристички дестинации во Европа со околу 300 километри крајбрежје, неверојатни плажи и природни убавини, замоци, планини и езера, споменици, гастрономија, ноќен живот, тури. и екскурзии, гостопримство и се друго што бара денешниот турист.
Што се однесува до туристичката политика што ја спроведува Владата, слоганот е еден: квалитетен туризам, а не квантитет, со вредности, а не со обем. Според написот, по Ковид кризата, Шпанците, Британците, Полјаците, Грците и Италијанците ја преплавија земјата и во првите 6 месеци од оваа година има пораст од 33 отсто. Порталот се осврнува и на слоганот што го користеше албанскиот премиер Еди Рама кога им се обраќа на туристите велејќи дека „Се што ви треба е во Албанија“.
Но, додека туристите доаѓаат во балканската земја, Албанците масовно заминуваат, околу 700.000 само во последната деценија, се подвлекува во написот, факт што негативно влијае на туристичкиот сектор, кој се бори да најде работна сила.
Еден од мудрите потези на албанската влада се вели дека е укинувањето на визите со Кина, како моќен потенцијал во овој сектор. Во меѓувреме, не поминува ниту еден ден, пишува порталот, без пофална статија во меѓународните медиуми за Албанија, од „Би-Би-Си“, „Ле Монд“, „Кориере дела сера“ до далечната Кина и арапскиот свет.
„Автентичната, неистражена и потценета Албанија има заливи и убавина за да им парира на соседите“, пишува „Индипендент“, „Австралиски Вог“ ја нарече Албанија „Нова Хрватска“, Еуроњуз „Малдиви на Европа“ и Телеграф „Карибите на Европа“.
Порталот остава простор и за оценките на Мариос Белимбасакис, шеф на Канцеларијата за економски и трговски прашања при Амбасадата на Грција во Тирана, кој нагласува дека туристичкиот производ на Албанија се карактеризира со неверојатни пејзажи, недопрени плажи покрај прекрасното крајбрежје покрај Јадранот и Јонското море. , живописните планински масиви, историските споменици во античките археолошки локалитети на светското наследство на УНЕСКО, живата атмосфера на градовите како Тирана и Скадар, конкурентните цени и топлото гостопримство, додека туристите можат да го искусат уникатниот спој на отоманските, грчките и италијански влијанија видливи во архитектурата, кујната и традициите на Албанија.
Според Белимбасакис, многу грчки туристи го посетуваат јужниот крајбрежен регион, познат како албанска ривиера, која е позната по своите прекрасни плажи и кристално чисти води, додека културните врски и заедничката историја меѓу Грција и Албанија исто така играат голема улога во привлекувањето на грчките туристи да истражуваат археолошки локалитети како Бутринти.
Извор: faktor.mk