Туристите се враќаат назад на „Петтата авенија“ на Менхетен, исто како што познатата шопинг улица во Њујорк ја задржува својата позиција како најскапа шопинг дестинација во светот, пишува „Wall Street Journal“.
Просечните кирии достигнаа 21.528 долари/м2 во областа на горната „Петта авенија“ во текот на изминатата година, според најновите податоци од фирмата за недвижнини „Cushman & Wakefield“. Ова е за околу 13% повисоко од шопинг дестинацијата на второто место – „Via Montenapoleone“ во Милано. Њујорк минатата година го смени Хонг Конг од врвот на рангирањето за прв пат од 2017-та година.
Кириите на „Петтата авенија“ сè уште се далеку под нивото пред пандемијата, но достапноста на продавниците е намалена бидејќи трговците на мало од „Abercrombie & Fitch“ до „Citizen Watch“ отвораат нови локации. Компанијата за накит „Swarovski“ минатиот месец отвори нова продавница на два ката од 1.337 квадратни метри на „Петтата авенија“ во простор што порано го окупираше „Gap“.
„Ова е најголемата локација на „Swarovski“ во светот во моментов“, рече Коља Киофски, генерален директор на трговецот на мало за Северна Америка.
„Новата врвна продавница е во просек двапати поголем сообраќај од другите локации на Сваровски во Њујорк. Клиентите остануваат двојно подолго во продавницата и трошат повеќе во просек, а годишното објавување на украси од „Swarovski“ и лабораториски дијаманти се продаваат особено добро“, вели Киофски.
Неколку блока северно, предводникот на „Tiffany“ во Њујорк повторно беше отворен на почетокот на оваа година по тригодишно реновирање за кое некои аналитичари проценија дека чинеле 500 милиони долари. Продавницата сега се простира на 10 ката, со приватен клуб на врвот и уметнички инсталации насекаде.
„Петтата авенија“ и блискиот центар „Рокфелер“ беа тешко погодени за време на пандемијата. Посетите на новогодишната елка во центарот „Рокфелер“ се намалени за 75% за време на празничната сезона во 2020-та година.
Три години подоцна, областа се чувствува преполна како и секогаш. Полициски бариери се поставени на тротоарот во близина на „Saks Fifth Avenue“ за да ги спречат луѓето да налетаат на сообраќај додека го гледаат светлосното шоу, кое се одржува на секои 10 минути навечер до 5-ти јануари. Оваа година модната куќа „Dior“ инсталираше часовник инспириран од просторот кој покрива голем дел од фасадата на „Saks“ и вклучува речиси 300.000 LED светилки.
Здружението на „Петтата авенија“, кое ги претставува сопствениците на бизниси на улица, постави 150 живи новогодишни елки украсени со бели светла по тротоарите на авенијата.
Здружението го ангажираше и брендот за парфеми „NEST New York“ за да создаде празничен мирис. Парфемот се шири од дифузери вградени во саксиите од елкитеа, обвивајќи ги пешаците кои поминуваат со мирис што здружението го опишува како празнична мешавина од калинка, мандарина, бор, каранфилче и цимет со примеси на ванила и килибар.