Американците го засилија своето онлајн купување за време на неодамна завршената празнична сезона, трошејќи рекордни 222 милијарди долари на електроника, играчки и други предмети.
Падот на трошоците помеѓу 1 ноември и 31 декември претставува зголемување од 4,9% во однос на претходната празнична шопинг сезона, според извештајот на Adobe Analytics објавен во четвртокот.
Клиентите беа привлечени од длабоките попусти, како и од опциите „купи сега, плати подоцна“, според Adobe.
Податоците додаваат докази дека Американците сè уште трошат агресивно – и покрај тоа што им кажуваат на анкетарите дека моменталната економска клима не работи во нивна корист.
Adobe претходно објави дека купувачите потрошиле рекордни 12,4 милијарди долари на онлајн купување само во Сајбер Понеделник.
За да привлечат потрошувачи, маркетерите се потпираа на промоции. Adobe рече дека попустите за онлајн шопинг достигнаа рекордно ниво оваа празнична сезона, достигнувајќи го врвот со 31% попуст на електрониката, во споредба со 25% во 2022 година. 19% во 2022 година).
Потрошувачите исто така се потпираа на краткорочно финансирање. „Купи сега, плати подоцна“ се зголеми за 14% во однос на лани на рекордни 16,6 милијарди долари.
Броевите на Adobe не се приспособени за инфлација. Цените на интернетот паднаа за 5,3% на годишно ниво во декември, според Adobe. Ова значи дека зголемувањето на трошоците во оваа празнична сезона е поттикнато од зголемената побарувачка, а не од флуктуациите на цените.