Се нижат само рокови, никако да му се види крајот
Автопатот Кичево – Охрид доби нов, последен рок за завршување. Овој пат, одредено е сечењето на црвената лента на автопатот со должина од 57 километри, кој почна да се гради во 2014 година, да се случи некаде кон крајот на 2026 година.
Првичните проекции беа дека ќе биде готов во 2018 година, но беа утврдени пропусти во трасата и беше продолжен рокот за изградба до јуни 2021. Доколку се остварат последните најави, целиот проект за автопатот ќе трае до 13 години.
Изминативе десет години, автопатот го следеше тежок период и на изградба, но и на решавање на проектните задачи, бидејќи немаше проекти за многу проблеми што се јавија, а многу од нив се проектираа во од и во соработка со Градежниот факултет се наоѓаа најоптимални технички решенија, со цел работите на терен да не запрат.
Цело време се нижеа рокови за завршување, но до ден-денеска никако да се види крајот на овој објект, кој, според должината на градење, може да влезе во Гинисовите рекорди. Со право критичарите велат дека да се изведувале по два километра автопат годишно од македонската самостојност во 1991 година до денес, автопатот Кичево – Охрид досега ќе бил готов.
Изградбата започна во 2014 година, а првичната проценка беше дека ќе чини 411 милиони евра. Последниот ревизорски извештај покажа дека за еден километар од автопатот се трошеле по 9 милиони евра. Поради непредвидени работи што се јавувале во текот на градењето, изградбата поскапела за дури 45 %, но се појавиле и куп други причини што го пролонгирале крајниот рок.
Целиот текст прочитајте го на: vecer.press