Со температури кои често надминуваат 40 степени, жителите на Скопје се соочуваат со еден од најжешките месеци во последните години.
Оваа неочекувана жештина предизвика вистински бум во продажбата на клима уредите во продавниците за бела техника.
Во разговор со вработените во една од најпознатите продавници за бела техника во главниот град, откривме дека потребата за ладење ги направи клима уредите едни од најбараните производи оваа сезона.
„Продажбата на клима уредите и сè што е поврзано со ладење и разладување доживеа вистински скок. Секој ден имаме врвулица од муштерии, и можам да потврдам дека само во јули продадовме повеќе клима уреди отколку во текот на целата мината година“, ни изјави еден од продавачите.
Оваа трендовска потреба за климатизација не е изненадување ако се земе предвид дека многу домови и канцеларии во Скопје не се опремени со централно ладење.
Со зголемувањето на температурите, граѓаните се обидуваат да најдат начини да се освежат и да го подобрат квалитетот на животот во своите домови и работни простории.
Иако високите температури се предизвик за многумина, тие исто така претставуваат и можност за бизнисите кои се занимаваат со продажба на клима уреди и услуги.
„Оваа година имаме значително зголемување на бројот на инсталации. Луѓето се сè посвесни за важноста на удобноста и здравјето, особено кога станува збор за екстремни временски услови“, изјави менаџерот на продавницата.
Со оглед на тоа што климатските промени продолжуваат да влијаат на глобалните временски услови, можеме да очекуваме дека потребата за ефикасни решенија за ладење ќе продолжи да расте.
Во меѓувреме, продавниците за бела техника во Скопје ќе продолжат да бидат клучни играчи во обезбедувањето на потребната опрема за справување со жештините, додека граѓаните ќе продолжат да бараат начини да останат свежи и оладени во текот на летните месеци.